Ilūkstes 1.vidusskolas un Bebrenes profesionālās vidusskolas 8.-9.klašu informācijpratības līmenis
Author
Pūcēna, Asnāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Informācijpratība šobrīd ir ļoti aktuāla tēma sabiedrībā, tā ir prasmes, kuras ir nepieciešama ikvienam mūsdienu sabiedrības indivīdam, lai spētu pilnvērtīgi un droši rīkoties ar informāciju. Bakalaura darbā „Ilūkstes 1. vidusskolas un Bebrenes profesionālās vidusskolas 8.-9. klašu informācijpratības līmenis” tika veikts pētījums par informācijpratības līmeņa novērtējumu pamatskolas pēdējās klasēs. Lai nonāktu pie rezultātiem, tika izmantotas dažādas pētniecības metodes - dokumentu analīze, intervijas, verbālais protokols. Pētījuma gaitā tika secināts, ka šo skolu skolēnu informācijpratības līmenis ir zems. Ietekmējošie faktori ir dažādi – gan skolēnu motivācija mācīties, gan arī pašu pedagogu zināšanas. Information literacy is a very current topic nowadays. Information literacy covers skills that are necessary for any member of contemporary society for ability to work with information wholesome and safe. In Bachelor thesis “Ilukste Secondary school's No 1 and Bebrenes Elementary school's information literacy level of forms 8 – 9”. Was carried out a research on information literacy level evaluation in elementary school last classes. To get the results several research methods like analysis of education documents, interviews and verbal protocolwere used. During this study was concluded that information literacy level in studied schools is low. There are several factors influencing level of information literacy, for example, students’ motivation to learn and teachers’ knowledge.