dc.contributor.advisor | Freibergs, Viktors | |
dc.contributor.author | Ašrafa, Madara | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-01T01:13:23Z | |
dc.date.available | 2017-07-01T01:13:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59686 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35946 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba „Lases Halstroma filmu galveno varoņu analīze” mērķis ir noskaidrot, kādi paņēmieni un kino valodas elementi ir izmantoti režisora Lases Halstroma filmās, iepazīties ar semiotikas teoriju, kino naratīva teoriju, kino valodu un tās elementiem, izvirzīt teorētiskajā materiālā balstītas kategorijas, ar kuru palīdzību veikt Lases Halstroma filmu un to galveno varoņu analīzi. Darbā tika pētīti zviedru režisora Lases Halstroma filmu: „Tas notika Jemenā”, „Droša osta”, „Simt soļu ceļojums” galvenie varoņi, kā arī tika izdarīti secinājumi par režisora kino veidošanas stilu, izmantotajiem kino valodas elementiem un galveno varoņu raksturiezīmēm. Teorētiskajā daļā aplūkots semiotikas, kino valodas un tās elementu jēdziens, kā arī kino teorijas, naratīva teorijas jēdziens. Pētījumā ir izmantotas divas kvalitatīvā pētījuma metodes – semiotiskā analīze un kvalitatīvā kontentanalīze. Pēc iepriekš izvirzītiem kritērijiem, tika veikta filmu un to galveno varoņu analīze. Pētījumā iegūtie dati ļāva izdarīt kopējos secinājumus. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. | |
dc.description.abstract | The topic of this Bachelor thesis is „Main characters’ analysis in Lasse Hallstrom films”. The aim of this paper is to make conclusions about the director’s film style and the elements of the film language and main charachters’ analysis. The research studies director Lasse Hallstrom’s films „Salmon Fishing in the Yemen”, „Safe Haven”, and „Hundred-Foot Journey” main characters, which allows to make conclusions on director’s film style and his film language elements. The theoretical part discusses theoretical aspects of film semiotics, film narrative theory, film theory and language, including the elements of the film language. In the empirical part of the work two qualitative research methods were used – semiotic analysis and qualitative content analysis. Film analysis was made based on pre – set criteria, which allowed to make conclusions about the main characters traits, director’s film style and about his film language elements. The thesis consists of theoretical, methodological and empirical parts. Keywords: film, film language, semiotic analysis, qualitative content analysis, main characters | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | |
dc.subject | kino | |
dc.subject | kino valoda | |
dc.subject | semiotiskā analīze | |
dc.subject | kvalitatīvā kontentanalīze | |
dc.subject | galvenie varoņi | |
dc.title | Lases Halstroma filmu galveno varoņu analīze | |
dc.title.alternative | Main characters' analysis in Lasse Hallstrom films | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |