Vairākplatformu spēles izstrādes process, izmantojot libGDX ietvaru, un tā salīdzinājums ar līdzīgiem rīkiem
Author
Zandersons, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Celms, Edgars
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā tiek detalizēti un pilnīgi apskatīts un aprakstīts spēles izstrādes process. Procesa apskats notiek strukturēti, to iedalot trīs etapos – plānošanas, ražošanas un uzturēšanas, katru no šiem etapiem iedalot smalkākos, atbilstoši izstrādes procesa specifikai. Darbā tiek sniegts izstrādes procesa plānošanas etapa rezultātu piemērs uz izstrādājamās spēles pamata. Kā arī spēles konceptuāls un detalizēts projektējums un sākotnējās prototipēšanas etapa rezultātu apkopojums. Projektēšana notiek, ņemot vērā izpētītā libGDX ietvara sniegtās iespējas, ar mērķi demonstrēt ietvara funkcionalitātes pielietošanas iespējas praksē. Maģistra darbā tiek piedāvāts arī apskatīt vairākus iespējamos rīkus aprakstītās spēles izstrādei, kuri atbilst izvirzītajām prasībām. Rīki tiek apskatīti, apskates rezultāti tiek analizēti un uz tā pamata tiek argumentēta autora izvēle par labu libGDX rīkam. Darbā tiek detalizēti un dziļi pētītas libGDX ietvara piedāvātās iespējas spēles izstrādes procesa realizācijai, kā arī iespējas, ko apskatāmais ietvars sniedz vairākplatoformu spēles izstrādes problemātikas risināšanai. At this article, reader can get information about in all aspects described game development process. It is described in a structured way. First comes planning, then development and after all maintenance of developed game. This is how it is described in this article. Not just in theory game development is described, but also reader can see example of real game development process, which is going to be developed in terms of this article. It is supposed to create game high level concept, to process game modeling at conceptual and more detailed level and create prototypes. Developing game is not possible without tools, so one of goals of this article is to see on what tools are available for defined target and choose the best option for us. There is also a good argumentation given by author why he chooses libGDX tool for his game development. As author choose libGDX framework to be used as a base for development process, there is also a detailed research and analysis of libGDX features and how libGDX solves cross-platform development problems.