Show simple item record

dc.contributor.advisorBičevska, Zane
dc.contributor.authorGeikins, Kristaps Fabiāns
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:18Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:18Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59297
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36280
dc.description.abstractMūsdienās ir daudz un dažādi uzņēmumi, kas pieņem un izstrādā dažādu tipu pasūtījumus (piemēram, programmatūras izstrāde, grafiskā dizaina izveide) no klientiem, un šo pasūtījumu pārvaldību veic izmantojot digitālus risinājumus, kuros arī klienti var sekot līdzi padarītajam darbam, reģistrēt jaunus darbus, komunicēt ar pasūtītājiem un darbu izpildītājiem kā arī kaut kādā veidā novērtēt padarīto, lai parādītu savu apmierinātību. Lieliem uzņēmumiem, kuriem ir vairāki desmiti vai pat simti ar vienlaicīgiem pasūtījumiem un projektiem, ir grūti izsekot visu savu klientu apmierinātībai, tāpēc ir nepieciešams risinājums, kas šo problēmu risinātu ātri, ērti un efektīvi. Pētījuma rezultātā tika izanalizētas visas iesaistītās problēmas un noprojektēts risinājums, kas izmanto projektu pārvaldības rīku funkcionalitāti, lai šīs problēmas risinātu pēc iespējas vairāk automatizēti, kā arī tika izstrādāts strādājošs prototips noprojektētajam rīkam.
dc.description.abstractNowadays there are all kinds of companies which take orders from clients (for example, software development, graphical design creation) and manage these orders using digital solutions, in which the clients can also track the work being done, register new work that needs to be done, communicate with the people doing the work and in some way, rate the work has been done to show how satisfied they are. For big companies which have tens or even hundreds of simultaneous orders and projects it is difficult to track the satisfaction of all their clients so a solution is needed which would solve this problem quickly, comfortably and effectively. The result of this research paper is an analysis of the problems involved as well as a finished design of a solution, which solves the aforementioned problems using the functionality of project management tools as automatically as possible and a working prototype for the designed tool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectklientu apmierinātība
dc.subjectanalīze
dc.subjectautomatizācija
dc.subjectpasūtījumi
dc.subjectproblēmu izsekošana
dc.titleParametrizējams lietotāju apmierinātības analīzes rīks
dc.title.alternativeParameterizable tool for measuring user satisfaction
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record