Show simple item record

dc.contributor.advisorFreivalds, Kārlis
dc.contributor.authorGrekovs, Dmitrijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:20Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59412
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36290
dc.description.abstractDatorspēļu izstrādātāji bieži sastopas ar problēmām, kad ir nepieciešama liela izmēra pasaule vai ļoti daudz dažādas pasaules. Cilvēks nevar manuāli tās izveidot un tāpēc izstrādātāji pielieto procedurālo pasauļu ģenerēšanu. Lai pasaule būtu reālistiska, tai jābūt sfēriskai. Sfēriska reljefa ģenerēšana ir netriviāla problēma, kuras risināšanai pašlaik eksistē salīdzinoši maz algoritmu, tāpēc savā darbā es aplūkoju jau eksistējošus algoritmus - plaknes un sfēriska reljefa ģenerēšanu. Uz to bāzes tika izveidots jauns algoritms, kas ir pielietojams gan plaknes, gan sfēras reljefam, un ģenerē augstas kvalitātes reljefus. Tika implementēti daži no eksistējošajiem algoritmiem un arī jauns algoritms, lai parādītu to darbību.
dc.description.abstractComputer games’ developers often have problems, when they need huge world or too many different worlds. Human cannot manually create them and because of that developers use procedural world generation. To be realistic, world should be spherical. However, spherical terrain generation is non-trivial task, which at current time has comparatively few algorithms to be solved with. Therefore, in this work existing algorithms for plane and sphere terrain generation are reviewed to build on top of them new algorithm, which can be used for plane and sphere terrain and generate high quality terrains. Some of existing algorithms along with new algorithm were implemented to show their functioning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectprocedurāla ģenerēšana
dc.subjectreljefs
dc.subjectsfēra
dc.subjectplanēta
dc.titleProcedurāla 3D sfēriska reljefa ģenerēšana
dc.title.alternativeProcedural 3D spherical relief generation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record