• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā"Skanste".

Thumbnail
View/Open
303-57554-Raituma_Gunta_gr13017.pdf (1.925Mb)
Author
Raituma, Gunta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir ‘Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā ‘Skanste’’. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izpētīt interneta mārketinga sniegtās iespējas atpūtas centram ‘Skanste’, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīti interneta mārketinga teorētiskie aspekti. Otrajā daļā veiks uzņēmuma ‘Skanste’ interneta mārketinga iespēju raksturojums un konkurentu analīze. Trešajā daļā tiek analizētas ekspertu intervijas un aptaujas anketu rezultāti. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses, iekļaujot 16 attēlus, 2 tabulas un 5 pielikumus. Atslēgvārdi : interneta mārketings, sociālie mēdīji, uzņēmuma mājaslapa, mārketinga stratēģija, ‘Skanste’
 
The Bachelor thesis theme is ‘Opportunities for internet marketing usage in recreation center ‘Skanste’’. The aim of this Bachelor thesis is to reseach the opportunities that internet marketing has to offer for ‘Skanste’, based on teoretical aspects and results of survey and interviews. Give advices for ‘Skanste’ managment that can be improved in their internet marketing strategy. The Bachelor thesis consists of tree part. First part is about internet marketing theoretical aspects. Second part includes ‘Skanste’ internet marketing strategy and competitor’s analysis. In third part are expert interviews and results of a questionnaire. The Bachelor thesis has 60 pages, including 16 photos, 2 tables and 5 appendixes. Keywords : internet marketing, social media, website, marketing strategy, ‘Skanste’
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36331
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV