Uzņēmuma produktu pārdošana izmantojot e-komercijas iespējas
Author
Sidra-Lapinska, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Uzņēmuma produktu pārdošana izmantojot e-komercijas iespējas. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt uzņēmuma koncepcijai un attīstības plāniem atbilstošu mājas lapas vizuālo dizainu. Diplomdarba ietvaros izmantotas gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās pētījuma metodes. No kvantitatīvajām pētījuma metodēm izmantotas potenciālo pircēju anketēšana, kā arī statistisko datu apstrādes metode, lai apstrādātu anketēšanā iegūtos datus. Kā kvalitatīvās pētījuma metodes izmantota intervija, līdzīgu pārtikas ražotāju e-komercijas kanālu salīdzināšana un Latvijas e-komercijas rādītāju apkopošana un analīze. 21. gadsimts ir iezīmējies ar strauju Interneta lietotāju skaita un tiešsaistes tirdzniecības apjoma pieaugumu, kā rezultātā pieaug nepieciešamība pētīt e-komercijas kanālus, to efektīvu izmantošanu un ietekmi uz uzņēmuma pārdošanas apjomu pieaugumu. Šajā pētījumā tiek apskatīts mazu pārtikas ražotāju e-komercijas kanāli. Attīstoties Interneta tehnoloģijām, pieaug komunikācija un informācijas apmaiņa, kā arī pārtikas produktu pārdošana tiešsaistē starp ražotāju un pircēju, līdz ar to ir nepieciešams apskatīt, kā e-komercijas kanāli tiek izmantoti mazu uzņēmumu produktu pārdošanā un, vai e-komercijas kanāli tiek lietoti pilnvērtīgi un atbiltoši izvirzītajiem uzņēmuma mērķiem. Darbs sastāv no: 62 lpp., 30 attēliem, 9 tabulām. Subject of the Bachelor thesis: Company's product sales throught e-commerce capabilities. The aim of the Bachelor thesis is to develop a business concept and development plans at the appropriate websites visual design. In the development of the Bachelor thesis both qualitative and quantitative research methods were used. The types of quantitative research methods used in the Bachelor thesis were a use of potential buyers questionnaires, as well as statistical data processing method for processing of the survey findings. As the types of qualitative research methods were interview, a similar food producer e-commerce channel comparison and Latvian e-commerce indicators collection and analysis. The 21st century has proven itself to be an age of fast-growing Internet user amount and online marketing growth, as a result, the necessity to research e-commerce channels, their effective usage use and impact on the company's sales growth. The research viewed a small food producer e-commerce channels. With the development of Internet technology, increasing communication and information exchange, as well as food online sales between producers and buyers, hence the need to look at how e-commerce channels are used for a small business of selling and if the e-commerce channels are used properly and reconstructed in line set business objectives. The Bachelor thesis consists of 62 pages, 30 pictures and 9 charts. Key words: e-commerce, website