• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga speciālista kompetences pilnveidošanas nepieciešamība atbilstoši digitālās vides attīstībai Latvijas tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-58248-Purvina_Anna_ap12079.pdf (6.244Mb)
Author
Purviņa, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko aspektu analīzi, uzņēmumu pārstāvju aptaujas rezultātiem, darba piedāvājumu kvalitatīvo kontentanalīzi un ekspertu intervijām, izpētīt un izanalizēt digitālā mārketinga speciālistam nepieciešamās kompetences, kā arī izvirzīt priekšlikumus to pilnveidošanai, sekmējot uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāti. Maģistra darbs sastāv no piecām nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīta uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāte, otrajā nodaļā - zināšanu, prasmju un kompetenču nozīme uzņēmuma darbības nodrošināšanai. Trešajā nodaļā analizēts digitālais mārketings un tā vide. Ceturtajā nodaļā raksturotas digitālā mārketinga speciālistam nepieciešamās akadēmiskās un profesionālās kompetences. Piekto nodaļu veido pētījuma empīriskā daļa, kas sastāv no aptaujas, darba piedāvājumu kontentanalīzes un ekspertu intervijām. Rezultātā, pēc iegūto aptaujas anketu, darba piedāvājumu un ekspertu interviju datu analīzes, tika izdarīti secinājumi un pierādītas pētījumā izvirzītās hipotēzes. Maģistra darba apjoms ir 183 lapaspuses. Tajā ir 45 attēli, 5 tabulas, 23 pielikumi un 96 literatūras avoti. Darbs rakstīts latviešu valodā.
 
The purpose of this work is to analyze the main competencies of digital marketing specialist in the context of enterprise marketing performance efficiency. The goal is to develop proposals for the improvement of competencies to promote the enterprise’s marketing performance efficiency. The content is divided into five chapters. Chapter 1 examines the theoretical aspects of marketing performance efficiency in enterprise. Chapter 2 explains knowledge, skill and competencies significance to the company. Chapter 3 is an analysis of digital marketing and its environment. In the chapter 4 are characterized academic and professional competences that are required for digital marketing specialist. The 5th chapter consists of the empirical part of the study, which consists of surveys, job content analysis and expert interviews. As a result, obtained by questionnaire, job offer and expert interview data analysis, the conclusions were reached and the study hypothesis was proven. The Master thesis has 183 pages, 45 illustrations, 5 tables, 23 appendixes and 96 literature sources. Paper is written in Latvian language.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36391
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV