Nacionālo un korporatīvo kultūru ietekme uz uzņēmuma darbību.
Author
Smirnova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu globalizācijas laikmetā tiek ietekmēta uzņēmējdarbības attīstība gan vietējā, gan starptautiskā tirgū. Palielinoties uzņēmuma vadītāju lomai, organizējot darbību vairāku kultūru ietvaros, vadītājiem ir jāsaprot kultūru vienojošus un atšķirošus faktorus, lai spētu organizēt efektīvu darbu plānošanu un efektīvu plānu izpildi. Darba mērķis ir identificēt nacionālo kultūru atšķirības uzņēmumā “Ernst & Young Baltic”, apkopojot un salīdzinot Latvijas, Lietuvas un Igaunijas projektu vadītāju vadības stilus. Darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodās, apzīmējumu saraksta, ievada, četrām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu sadaļas, pielikuma. Darba apjoms ir 71 lapaspuse, ar ievietotām 8 tabulām, 29 attēliem un 1 pielikumu. During the age of modern globalization, there is an impact on the business development both in local and international markets. Due to an increasing role of business management while operating within multi-cultural environment, business managers need to understand various culture related factors, in order to achieve effective task planning and execution. The aim of this paper is to identify key national culture differences within “Ernst & Young Baltic” company, by summarizing and comparing management styles of Latvian, Lithuanian and Estonian project managers. The paper contains annotations provided in Latvian and English, a list of abbreviations, introduction, four key chapters, as well as a list of key conclusions and recommendations, and appendix. The paper volume is 71 pages, with 8 tables, 29 images and 1 appendix.