Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorSavicka, Rita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:09:05Z
dc.date.available2017-07-02T01:09:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58922
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36416
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Klientu apmierinātība un tās novērtējums Jūrmalā”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot klientu apmierinātību ar Jūrmalu kā tūrisma vietu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām ar apakšnodaļām. Pirmā nodaļa ietver tūrisma vietu un klientu apmierinātību kopumā. Otrajā nodaļā tiek pētīta Jūrmala kā kūrortpilsēta ar tajā ietveramiem objektiem un to aprakstu. Trešajā nodaļā izpētīta klientu apmierinātība ar Jūrmalu kā tūrisma vietu, tiek sniegti priekšlikumi tās pilnveidošanai un uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 57 lappuses, tajā ietvertas 3 tabulas un 28 attēli, kā arī izmantoti 37 literatūras avoti, t.sk. 14 svešvalodā. Darbam pievienoti trīs pielikums. Atslēgvārdi: Tūrisma vieta, tūrisma galamērķis, klientu apmierinātība, Jūrmala kā kūrortpilsēta.
dc.description.abstractTheme of this bachelor`s paper is “Customer`s satisfaction and its evaluation in Jurmala” The aim of the bachelor`s paper is to clarify customer`s satisfaction with Jurmala like tourism place and to develop proposals for its improvement. The bachelor consists of three chapters. The first chapter is meaning of tourism place and customer`s satisfaction overall. The second chapter describes investigation of Jurmala like resort city, its tourism objects and its descriptions. The third chapter includes investigation of customer`s satisfaction with Jurmala like tourism place, puts forward proposals for its improving and consummating. Keywords: tourism place, tourism destination, customer`s satisfaction, Jurmala like resort city.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectTūrisma vieta;
dc.subjectTūrisma galamērķis;
dc.subjectKlientu apmierinātība;
dc.subjectJūrmala kā kūrortpilsēta.
dc.titleKlientu apmierinātība un tās novērtējums Jūrmalā
dc.title.alternativeCustomer satisfaction and its evaluation in Jurmala
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record