Biznesa inteliģences sistēmu piedāvāto funkciju izmantošana konkurētspējas veidošanā.
Author
Peskops, Māris
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Problēma ar kuru saskaras daudzas ne vien Latvijas bet starptautiskas un globālas organizācijas ir prasmju un izpratnes trūkums par Biznesa Inteliģences funkciju izmantošanu savas konkurētspējas veidošanā. Šo prasmju trūkums var neļaut organizācijām uzlabot to konkurētspējas priekšrocību pilnībā. Maģistra darba mērķis ir izpētīt Biznesa Inteliģences funkciju praktisko izmantošanas pieredzi organizācijās un gūt no tā secinājumus par Biznesa Inteliģences funkciju izmantošanu starptautiskajā vidē. Darba noslēgumā veikti secinājumi un izdarīti priekšlikumi Latvijas un starptautiska mēroga organizācijām Biznesa inteliģences funkciju izmantošanā konkurētspējas veidošanā. Darba mērķis ir izpētīt biznesa inteliģences funkciju praktisko izmantošanas pieredzi no organizācijām, kas ievieš biznesa inteliģences sistēmas. Darbs sastāv no 87 lapaspusēm, 6 tabulām, 20 attēliem un 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Biznesa inteliģence, efektivitāte, konkurētspēja, ieviešana Problem that meets many not only organisations in Latvia but also internationally is a lack of skills and understanding about Business Intelligence usage in their competitiveness building. Lack of these skills may not allow organisation to improve its competitive advantage fully. Master thesis goal is to research Business Intelligence function practical usage experience and to gain conclusions from that about Business Intelligence function usage in international environment. At the end of master thesis there are made conclusions and suggestions for Latvian and International organisations about Business Intelligence function usage in development of competitive advantage. Aim of the work is to research practical Business Intelligence function usage from organisations that introduce these systems in organisations. The work consists of 87 pages, 6 tables, 20 pictures and 2 attachments. Key words: Business Intelligence, efficiency, competitiveness, introduction