Lietišķo prezentāciju neverbālā aspekta analīze
Автор
Marta, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Lietišķās prezentācijas ir saziņas veids starp produkta ražotāju un patērētāju. Lai piesaistītu potenciālo klientu, produktu prezentētājiem jābūt kompetentiem verbālās un neverbālās saziņas līdzekļu ziņā. Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt kā trīs pieredzējuši Apple kompānijas prezentētāji izmanto neverbālās komunikācijas līdzekļus runā. Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, izvēlētas pētniecības metodes ir literatūras apskats un gadījuma izpēte. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēti šādi neverbālās komunikācijas kodi: ķinēsika (žesti, ķermeņa pozas, sejas izteiksmes), acu kontakts un izskats. Empīriskajā daļā autore atklāj, kuri neverbālās komunikācijas līdzekļi biznesa prezentācijās ir izmantoti visbiežāk. Business presentations are a means of communication between the producer and consumer. To attract the potential customer, the presenter should be competent in terms of verbal and nonverbal communication tools. The goal of the BA thesis is to analyse the three speeches of experienced speakers of Apple Inc. in terms of their use of nonverbal communication. A literature review and a case study are selected as research methods to reach the goal of the study. The theoretical part of the paper analyses the following codes of nonverbal communication: kinesics (gestures, postures, facial expressions), eye contact and physical appearance. The empirical analysis reveals the most frequent nonverbal means used by the company speakers in business presentations.