Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanovs, Igors
dc.contributor.authorDzene, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:01Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58331
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36863
dc.description.abstractAutore: Dace Dzene, stud.apl.nr. dd15034 Darba vadītājs: Dr.med. Igors Ivanovs Ar neatliekamās medicīniskās palīdzības brigādēm stacionārā nogādāto pacientu apmierinātība ar veselības aprūpi pirms stacionāra un stacionāra etapā. Maģistra darbs, Latvijas universitāte, Rīga, 2017. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas, 6 nodaļām, 66 lapām, 29 attēliem, 10 tabulām, 2 pielikumiem. Pētījuma mērķis ir noskaidrot pacientu apmierinātību ar saņemto veselības aprūpes kvalitāti pirms stacionāra un stacionāra etapā. Maģistra darbā tiek izvirzīts pētījuma jautājums, ka pacienti nav apmierināti ar saņemto veselības aprūpes kvalitāti pirms stacionāra un stacionāra etapā. Pētījuma bāze ir daudzprofilu ārstniecības iestāde. Mērķu sasniegšanai ir izvirzīti uzdevumi: apkopot un analizēt pētnieciskajam darbam atbilstošus literatūras avotus; Katarinas Kalkabas (Katharina Kalchaba) māszinību teorijas analīze saistībā ar darba tēmu; iztrādāt pētījuma instrumentu – anketu, veikt pilotpētījumu un pētījumu; veikt pētījumā iegūto datu ievadīšanu datu apstrādes programmā SPSS un kvantitatīvu datu analīzi; balstoties uz datu analīzes rezultātiem, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus veselības aprūpes kvalitātes pilnveidošanai. Pētījuma nozīmīgumu varētu raksturot, ka pacientu apmierinātības pētījumi ļauj ārstniecības iestādēm apzināt gan savas stiprās puses veselības aprūpes pakalpojuma nodrošināšanā un komunikācijā ar pacientiem, gan identificēt problēmas, kas būtu jānovērš, lai veicinātu pakalpojumu pieejamību, pacientu apmierinātību un sasniegtu labākus ārstniecības rezultātus. Šādu pētījumu veikšana apliecina ārstniecības iestādes vēlmi nepārtraukti pilnveidot sava pakalpojuma kvalitāti, nodrošinot uz pacientu vērstu veselības aprūpi. Pēc pētījuma secinājumiem izvirzītā hipotēze, ka pacienti nav apmierināti ar saņemtās veselības aprūpes kvalitāti pirms stacionāra un stacionāra etapā nav apstiprinājusies. Pēc dotā pētījuma datiem var apgalvot, ka pacientu apmierinātība ar sniegto pakalpojumu un attieksmi ir tieši atkarīga no dzimuma, vecuma un izglītības līmeņa. Atslēgvārdi: pacientu apmierinātība, veselības aprūpe, pacientu pieredze, novērtēšana
dc.description.abstractAuthor: Dace Dzene, stud.apl.nr. dd15034 Advisor: Dr.med. Igors Ivanovs Patient transported to hospital by ambulance satisfaction with prehospital and hospital health care delivery. Master's thesis, University of Latvia, Riga, 2017. The paper consists of 6 chapters, 66 pages, 29 pictures, 10 tables and Annex 2. Study aims to determine patient satisfaction with the received quality of health care before in- patient and in-patient stage. Master's paper has been nominated for the research question that patients are not satisfied with their quality of health care before in-patient and in-patient stage. The research base is a multi-profile medical institution. Goals have been set tasks: to collect and analyze research work relevant literature; Katarina Kolkaba (Katharina Kalchaba) nursing theory analysis in relation to the topic; Developed research tool - a questionnaire to carry out a pilot study and research; make a study of the data into the data processing program SPSS and quantitative analysis of data; based on the data analysis, draw conclusions and develop proposals for health care quality improvement. The importance of the study could be described that patient satisfaction surveys allow medical institutions to identify their strengths and health care service provision and communication with patients and to identify issues that should be addressed in order to facilitate access to services, patient satisfaction and achieve better treatment outcomes. Perform such studies confirm medical institutions desire to constantly improve their quality of service, providing patient-centered health care. Following the findings of the study hypothesis that patients are not satisfied with the quality of health care received by a patient and in-patient stage has not been confirmed. According to this research data it can be argued that patients' satisfaction with the service provided and the attitude is directly dependent on sex, age and level of education. Keywords: patient satisfaction, health care, patient experience, evaluation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMedicīna
dc.subjectpacientu apmierinātība
dc.subjectveselības aprūpe
dc.subjectpacientu pieredze
dc.subjectnovērtēšana
dc.titleAr neatliekamās medicīniskās palīdzības brigādēm stacionārā nogādāto pacientu apmierinātība ar veselības aprūpi pirms stacionāra un stacionāra etapā
dc.title.alternativePatient Transported to Hospital by Ambulance Satisfaction with Prehospital and Hospital Health Care Delivery
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record