Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava, Laura
dc.contributor.authorIndrišonoks, Krists
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:44Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59661
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36973
dc.description.abstractBakalaura darbs “Zīmola komunikācija dalīšanās ekonomikā: Taxify piemērs Latvijā” veidots ar mērķi definēt zīmola komunikācijas iezīmes dalīšanās ekonomikā Latvijā, par galveno piemēru ņemot zīmolu Taxify. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu, zīmolvedību un dalīšanās ekonomiku. Detalizētāk apskatot mārketinga komunikāciju, zīmola identitātes veidošanos un dažādus dalīšanās ekonomikas aspektus. Pētījuma daļā noskaidrota pakalpojumu sniedzēju loma zīmola komunikācijā ar patērētājiem, zīmola vadītāju pieeja komunikācijai dalīšanās ekonomikas modelī, kā arī analizēta zīmola komunikācija sociālajos tīklos. Autors izdarījis secinājumus par zīmola komunikāciju dalīšanās ekonomikā Latvijas kontekstā.
dc.description.abstractBachelor thesis “Brand communication in sharing economy: Taxify example in Latvia” mainly focuses on defining the most efficient brand communication approach in sharing economy, using Taxify’s communication as the primary example. Theoretical part includes sections about marketing, branding and sharing economy. Placing greater emphasis on details about marketing communication, brand identity and the most significant aspects of sharing economy. In the empirical part of theses, author has chosen to inquire information about Taxify’s approach on sharing economy in the context of brand communication. In addition, author does an analysis on involvement of service providers in brands communication. Analysis of communication approach on social networks is executed as well.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectDalīšanās ekonomika
dc.subjectZīmolvedība
dc.subject"Taxify"
dc.subjectKopbraukšana
dc.subjectZīmols
dc.titleZīmola komunikācija dalīšanās ekonomikā: Taxify piemērs Latvijā
dc.title.alternativeBrand communication in sharing economy: Taxify example in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record