Korporatīvā sociālā atbildība komunikācijas speciālistu vērtējumā: TOP 500 Latvijas lielāko uzņēmumu gadījums
Author
Liepiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Korporatīvā sociālā atbildība komunikācijas speciālistu vērtējumā: TOP 500 Latvijas lielāko uzņēmumu gadījums” pētījuma problēma – korporatīvā sociālā atbildība ir daudziem neskaidrs jēdziens, tāpēc ir svarīgi noskaidrot pašu komunikācijas speciālistu KSA vērtējumu un praksi sabiedriskajās attiecībās Latvijā. Pētījuma mērķis: noskaidrot KSA ekspertes un Latvijas lielāko uzņēmumu komunikācijas speciālistu vērtējumu par KSA un tās izmantošanu sabiedriskajā attiecībās. Darba teorētiskajā daļa ir apskatīts KSA un sabiedrisko attiecību jēdziens, šo jēdzienu saistība. Izmantotās pētniecības metodes: sekundārā datu analīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Secināts, ka komunikācijas speciālisti savu informētību par KSA vērtē nepamatoti augsti, taču atbalsta tās izmantošanu sabiedriskajās attiecībās. The bachelor thesis “Communication specialists' assessment of corporate social responsibility: case of TOP 500 largest Latvian companies” problem – corporate social responsibility is a vague concept to many, so it is important to find out, communication specialists' assessment of corporate social responsibility and it’s application in PR in Latvia. The aim was to find out CSR experts’ and communication specialists' of TOP 500 largest Latvian companies assesment on CSR and it’s application in PR in Latvia. In the theoretical part it is viewd the concept of CSR and it’s application in public relations. Research methods – secondary data analysis, semi structured interview and survey. Results of the research show that communication specialists evaluate their awareness of CSR unjustifiably high, but support its use in public relations.