Tirdzniecības centra "Spice" mārketinga komunikācijas instrumentu analīze
Author
Vrubļevska, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Sabīnes Vrubļevskas bakalaura darba tēma ir Tirdzniecības centra “Spice” mārketinga komunikācijas instrumentu analīze. Pamatojoties uz teorijas atziņām un pētījumā iegūtajiem datiem, bakalaura darbā tiek analizēti mārketinga komunikāciju veidi, instrumenti un to efektivitāte. Darba mērķis - izpētīt mārketinga komunikāciju līdzekļus, noteikt tirdzniecības centra “Spice” mārketinga komunikāciju komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus TC “Spice” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta mārketinga komunikāciju būtība, veidi, plānošanas process un komunikācijas izplatīšanas veidi. Otrajā nodaļā tiek analizēti mārketinga komunikāciju instrumenti, savukārt, trešajā nodaļā tiek sniegts ieskats uzņēmuma darbībā, tiek aprakstītas izmantotās pētījumu metodes, kā arī šajā nodaļā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati. Darba gaitā autore nonāca pie 29 secinājumiem un izstrādāja 8 priekšlikumus tirdzniecības centra mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darbs sastāv no 78 lappusēm, tajā ir iekļauti 10 attēli, 2 tabulas un 3 Pielikumi. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikāciju līdzekļi, integrētā mārketinga komunikācija, tirdzniecības centrs, konkurence, patērētāji, efektivitāte, uzņēmums, analīze. The topic of Sabīnes Vrubļevskas bachelor work is An analysis of the marketing communication tools in shopping center “Spice”. Based on the theory conclusions and the data collected in study research, in bachelor's work are analyzed marketing communication types, instruments and their effectiveness. The aim of this work is to explore marketing communications tools, determine shopping center "Spice" marketing communication communicative effectiveness and to develop proposals to "Spice" marketing communication improvement. Bachelor work consists of 3 chapters. In first chapter author described the essence of marketing communications, MC types, the planning process and communication distribution channels. In the second chapter author analyzed marketing communication tools, while the third chapter provides an insight into the company's activities, an insight to research methods and as well as in this chapter author analyzed collected data. In this work the author came to the 29 conclusions and 8 recommendations for shopping center marketing communications improvement. The work consists of 78 pages, it includes 10 pictures, 2 tables and 3 annexes attached. Keywords: marketing communication tools, integrated marketing communication, shopping center, competition, consumers, efficiency, company, analysis.