Dāvanu Serviss sniegto pakalpojumu auditorijas un patērētāju analīze
Author
Barkovska, Elvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir “Dāvanu Serviss sniegto pakalpojumu auditorijas un patērētāju analīze”. Mērķis ir izpētīt patērētājus un potenciālos klientus, kad un kādiem mērķiem izvēlas pakalpojumu un kā vērtē uzņēmumu. Darba teorētiskā daļa ir par apmaiņas teoriju, identitāti, patērētāju ietekmējošajiem aspektiem un zīmolu. Darba pētniecības metodes- intervija, aptauja, kontentanalīze. Pētījuma rezultāti ļauj apskatīt respondentus un pakalpojuma izmantošanu, ļauj salīdzināt uzņēmumu ar konkurentiem. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir akadēmiska literatūra par auditoriju, tās vajadzībām un zīmolu. Metodoloģijas daļā aprakstītās metodes –kontentanalīze, intervija un aptauja. Empīriskajā daļā tiek aplūkoti pētījuma rezultāti un iegūtie dati. The aim is to explore consumers and potential customers, when and for what purpose and how to choose the service company. The theoretical part of the exchange theory, identity, influencing the perspective of the consumer and the brand. Work research methods: interview, questionnaire, content analysis. The study results allows you to view and Inside the respondents use to compare the company with its competitors. The work consists of three parts - theoretical, methodological and empirical parts. The theoretical part of the academic literature on the audience, its needs and brand. Methodology method described in - interview and survey. The empirical part deals with the study results and findings.