Auditorijas piesaistīšanas stratēģijas pētnieciskajā žurnālistikā: TV3 raidījuma "Nekā personīga" un LTV raidījuma "De Facto" analīze
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Bakalaura darba „Auditorijas piesaistīšanas stratēģijas pētnieciskajā žurnālistikā: TV3 raidījuma „Nekā Personīga” un LTV raidījuma „De Facto” analīze” mērķis ir noteikt abos raidījumos izmantotos auditorijas piesaistīšanas elementus, kā arī uzzināt, kāds ir skatītāju viedoklis par tiem. Darba uzdevumos ietilpst teorētiskās daļas aspektu izpēte, pētījuma veikšana un rezultātu apkopošana. Darba teorētiskajā daļā skatītā pētnieciskā žurnālistika, auditorijas piesaistīšanas stratēģijas, televīzija Latvijā un lietojuma un apmierinājuma teorija. Metodoloģija ietver kontentanalīzi un fokusa grupas pētniecību. Rezultāti ļāva identificēt raidījumos lietotos auditorijas piesaistīšanas elementus, kā arī noskaidrot auditorijas viedokli par raidījumiem.
Objective of bachelor thesis „Audience attraction strategies in investigative journalism: TV3 “Nekā Personīga” and LTV “De Facto” analysis” is to identify audience attraction elements in both programs and to find out viewers opinion on them. Tasks include theoretical research, conducting a study and summarizing the results. Theoretical framework includes aspects about investigative journalism, audience attraction strategies, television in Latvia and use and gratification theory. Methodology includes content analysis and focus group research. Results identify audience attraction elements in the programs as well as show viewers opinion on both programs.
Objective of bachelor thesis „Audience attraction strategies in investigative journalism: TV3 “Nekā Personīga” and LTV “De Facto” analysis” is to identify audience attraction elements in both programs and to find out viewers opinion on them. Tasks include theoretical research, conducting a study and summarizing the results. Theoretical framework includes aspects about investigative journalism, audience attraction strategies, television in Latvia and use and gratification theory. Methodology includes content analysis and focus group research. Results identify audience attraction elements in the programs as well as show viewers opinion on both programs.