dc.contributor.advisor | Šķilters, Jurģis | |
dc.contributor.author | Blūmentāle, Sabīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-04T01:03:54Z | |
dc.date.available | 2017-07-04T01:03:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 59681 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37168 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir “Digitālā un analogā formāta ietekme medija satura uztverē”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai patērējot kādu no formātiem – analogo vai digitālo, tiek ietekmēta medija satura uztvere, kā arī noskaidrot abu formātu būtiskākās atšķirības. Bakalaura darbs ir stukturēts trīs galvenajās daļās – teorētiskajā, metodoliģiskajā un empīriskajā daļā. Teorētiskā daļa sastāv no deviņām apakšnodaļām, kurās tika aplūkotas mediju dienaskārtības un mediju vienādojuma teorijas, kā arī akadēmiskā informācija par analogo un digitālo formātu un drukātajiem un digitālajiem medijiem. Metodoloģiskajā daļā tika aprakstītas pētījumā izmantotās metodes – kontentanalīze, eksperiments un anketa, savukārt empīriskajā daļā tika apkopoti iegūtie rezultāti. Rezultātā tika noskaidrots, kurš no abiem formātiem vairāk ietekmē cilvēka atcerēšanās spējas un medija satura uztveri kopumā. | |
dc.description.abstract | The theme of the bachelor thesis is “Digital and analog format influence on media content perception”. The aim of the thesis is to find out if consume analog or digital format to some extent it affect media content perception and to clarify the most important differences between analog and digital format. The bachelor thesis is structured in three main parts – theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part consists of nine subdivisions. They explores the theory of agenda setting and media equation theory as well as information about analog, digital format and printed, digital media role nowadays. The methodological part of the bachelor thesis contains information about methods which were used in the study – content analysis, experiment and quetionnaire. The empirical part consists of results. At the end of the bachelor thesis had been determined which one – analog or digital format – affects a person’s ability to remembrance and media content in general. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | |
dc.subject | analogais formāts | |
dc.subject | digitālais formāts | |
dc.subject | medijs | |
dc.subject | ekperiments | |
dc.subject | atcerēšanās spēja | |
dc.title | Digitālā un analogā formāta ietekme medija satura uztverē | |
dc.title.alternative | Digital and analog format influence on media content perception | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |