SIA “JUNA–1” mārketinga vides analīze un konkurētspējas paplašināšanas iespējas.
Автор
Reimane, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Inta
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba autore: Antra Reimane. Kvalifikācijas darba tēma: SIA „JUNA -1” mārketinga vides analīze un konkurētspējas paplašināšanas iespējas”. Kvalifikācijas darba vadītāja: pasniedzēja,Mg.pead. Inta Kalniņa Pētījuma mērķis: veikt SIA „ JUNA -1” mārketinga vides analīzi un noteikt konkurētspējas paplašināšanas iespējas. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt literatūru par mārketingu, konkurenci un konkurētspēju. 2.Sniegt SIA „JUNA-1” vispārīgu raksturojumu. 3.Novērtēt situāciju uzņēmumā un analizēt konkurentus. 4.Veikt SVID analīzi. 5.Veikt klientu aptauju. 6.Analizēt uzņēmuma tirgus konkurentus Aizputes pilsētā. 7.Sniegt priekšlikumus uzņēmuma darbības attīstīšanai. Kvalifikācijas darbā izmantota teorētiskā pētījuma metode, kvantitatīvā metode jeb anketēšana, grafiskā metode, SVID analīze, M.Portera piecu spēku modelis. Darbs sastāv no 4 nodaļām ar apakšnodaļām: •Pirmajā nodaļā raksturota mārketinga vide; •Otrajā nodaļā raksturota konkurence un konkurētspēja; •Trešajā nodaļā raksturota SIA „JUNA -1” mārketinga vide, konkurence un konkurētspēja; •Ceturtajā nodaļā aprakstīts SIA „JUNA -1” kāpināšanas iespējas. Atslēgas vārdi: SIA „JUNA -1”, uzņēmums, mārketings, konkurence, konkurētspēja, reklāma. Kvalifikācijas darba struktūra: darbs sastāv no 47 lapām (bez pielikuma), darbā iekļauti 15 attēli, 4 tabulas un 2 pielikumi. ANOTATION Author of qualification paper: Antra Reimane Theme of qualification paper: SIA „JUNA -1” analysis of marketing environment and opportunities for expansion or competitiveness. Academic Advisor: Mg.paed. lecturer Inta Kalniņa Tasks of the research: 1.To analyze literature on marketing, competition and competitiveness. 2.To provide the general description of SIA „JUNA -1”. 3.Evaluate the situation in company and analyze the competitors. 4.Analyze SWOT. 5.Conduct a customer survey. 6.Analyze the company`s market competitors in Aizpute. 7.To submit proposals for developing the company`s operations. Methods of research: qualification paper uses a theoretical study method, quantitative method or survery, graphical method, SWOT analysis, M.Porter`s five-force model. Content of the paper: The work consist of 4 parts with sub-chapters: •The first chapter describes the marketing environment; •The second chapter describes competition and competitiveness; •The third chapter describes the marketing environment, competition and competitiveness of SIA „JUNA -1”; •The fourth chapter describes the growth opportunities of SIA „JUNA -1”. Key words: SIA „JUNA -1”, company, marketing, competition and competitiveness, advertisement. Structure of the qualification work: work is made up of 47 pages (without attachments), the work includes 15 pictures, 4 tables and 2 annexes.