SIA "MEDIAPARKS" digitālā mārketinga plāna izvērtējums

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darba autors: Latvijas Universitātes, Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Komercdarbības organizācija” Tukuma filiāles 3. kursa studente Anete Barisa. Kvalifikācijas darba vadītājs: Mag. Oec, Jānis Bisenieks, Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte. Kvalifikācijas darba tēma: SIA “MEDIAPARKS” digitālā mārketinga plāna izvērtējums. Kvalifikācijas darba mērķis ir izvērtēt uzņēmuma SIA “MEDIAPARKS” izveidoto digitālā mārketinga plānu. Kvalifikācijas darba: Pirmajā nodaļā: autore atspoguļo mārketinga teorijas aspektus, parādot digitālā mārketinga stratēģijas izveidošanas veidus un procesus. Otrajā nodaļā: Autore atspoguļo SIA “MEDIAPARKS” mārketinga stratēģijas mērķus, tirgus mērķa segmentāciju, produktu pozicionēšanu, balstoties uz teorijas avotiem. Trešajā nodaļā: Tiek aprakstīts IT industrijas uzņēmuma SIA “MEDIAPARKS” digitālā mārketinga plāns, kā arī faktori, kas jāņem vērā veicot analīzi. Ceturtajā nodaļā: Darba autore analizē pieejamos statistikas datus par mājas lapu apmeklējumiem un sociālo mediju aktivitātēm un to sasniegto rezultātu saistību ar izvirzītajiem mērķiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 4 nodaļām, tabulām un attēliem. Tiek izmantoti gan latviešu valodas, gan angļu valodas literatūras avoti. Darbs sastāv no 45 lapām.
Author of the qualification paper: University of Latvia, Faculty of Business, Managment and Economics, 3rd year student of the Tukums branch, Anete Barisa Supervisor of the qualification paper: University of Latvia, Faculty of Business, Management and Economics, Mag. Oec, Jānis Bisenieks Theme of the qualification paper: Evaluation for Ltd. MEDIAPARKS digital marketing plan. The objective of the qualification paper: to evaluate the digital marketing plan for the Ltd. MEDIAPARKS. Qualification paper: First chapter: The author reviews the theory of marketing, combining digital marketing strategy methods and processes from different sources Second chapter: The author reflects MEDIAPARAKS Ltd. marketing strategy goals, target market segmentation, product positioning in regards to the theory. Third chapter: The author describes MEDIAPARKS Ltd. digital marketing plan, as well as factors, that need to be considered for the analysis. Fourth chapter: The author analyses available company’s statistical data from their website and social media and their results in regards to marketing strategy’s set goals. The qualification paper consists of 4 chapters, tables and images. In the qualification paper are being used Latvian and English literature sources. The paper consists of 45 pages in total.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By