Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorStricka, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-16T02:02:25Z
dc.date.available2017-12-16T02:02:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61524
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37510
dc.description.abstractDarba nosaukums: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā. Darba autore: Ilona Stricka. Darba zinātniskā vadītāja: dr. paed., lekt. Antra Randoha. Darbs sastāv no ievada, 2 daļām, literatūras un avotu saraksta, pielikuma. Darba pirmajā daļā autore iepazīstina ar iztēles jēdziena skaidrojumu dažādu pedagogu un psihologu teorētiskajām atziņām. Zīmēšanas būtību, veidiem un iztēles sekmēšanas pedagoģiski psiholoģiskiem nosacījumiem zīmēšanas procesā. Otrajā daļā autore veic pētījumu ar vidējā pirmsskolas vecuma bērniem,10 bērnu ietvaros, novēro to iztēles izpausmes, to sekmēšanu zīmēšanas procesā un veiktajos darbos. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt vidējās pirmsskolas vecuma bērnu iztēles sekmēšanu zīmēšanas procesā. Atslēgas vārdi: iztēle, zīmēšana, pirmsskolēns. Darba apjoms: 54 lpp., 38 informācijas avoti.
dc.description.abstractJob title: The development of pre-school children imagination to drawing.The author of job: Ilona Stricka. Scientific leader: Dr. Paed., Prof. Antra Randoha. The study is divided into four parts: intruduction, two main parts, a review of literature references thereto. In the first subparagraph shall communicate to the author of theimagination of teacher and psychologist clarification of the concept oftheoretical knowledge. Drawing types and the nature of the promotion of pedagogical psychological conditions in the drawing process. The author of the second subparagraph shall carry out a study of thepre school age children, 10 children in the framework of the promotion of imagination, the drawing process and the work carried out. The aim of the study: theoretical and practical knowledge of theimagination of children of pre-school age the drawing process. Key words: imagination, drawing, pre-school age child The amount of work: 54 pages, 38 information sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectzīmēšana
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērns
dc.subjectpedagoģija
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā
dc.title.alternativeThe development of preschool children's imagination to drawing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record