Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorMaštalīre, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:37Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61498
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37547
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Krista Kristapsone Bakalaura darba vadītājs: Dr. paed. Inga Stangaine Bakalaura darba temats: “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās pasaku iepazīšanas procesā”. Mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt tikumisko vērtību izpratnes veidošanos vecākā pirmskolas vecuma bērniem pasaku iepazīšanas procesā. Darba pirmajā nodaļā tika apkopoti dažādu autoru skatījumi, pētīta un analizēta literatūra, kurā atklājās dažādu autoru skatījums uz vērībām, tikumiskajām vērībām un vecākā pirmsskolas vecuma bērnu izpratnes veidošanās. Tiek iepazīstināts ar jēdziena – vērtības, vispārīgo raksturojumu. Otrajā nodaļā tika veikta praktiskā izpēte, kurā centos pierādīt, ka pasakas sekmē vecākā vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanos. Tika izmantotas vairākas empīriskās metodes: sarunas ar bērniem, vecāku anketēšana un iegūto rezultātu apkopošana un analīze. Ar bērniem tika pārrunāti dažādi tikumisko vērtību jēdzieni un to nozīmīgums dzīvē. Praktiskajā daļā apstiprinājās izvirzītā hipotēze un es varu teikt, ka pasakas sekmē tikumisko vērtību izpratnes veidošanos, svarīgi ir pasakas izvēlēties tādas, lai bērns būtu pēc iespējas ieinteresētāks un viņam nebūtu sajūta, ka tā ir kā mācību stunda, bet gan viņš to uztveru kā rotaļas procesu. Darbs sastāv no 58 lappusēm, 27 attēliem, 4 tabulām, 4 pielikumiem. Izmantoti 39 informācijas avoti.
dc.description.abstractBachelor theses author : Krista Kristapsone Bachelor theses guide: Dr. paed. Inga Stangaine Bachelor theses topic: Developing an Understanding of the Moral Values of the Oldest Preschoolers in the Learning Process of Fairy Tales. Purpose: To study both theoretically and practically the formation of understanding of moral values of the oldest preschoolers in the process of getting acquainted with fairy tales. The first chapter of the thesis contains summarized reviews of different authors. There were studied and analyzed literature where the views of different authors on the values, moral values and the formation of understanding of the oldest preschool children were revealed. The general characteristics of the value concept were presented. In the second chapter a practical study was carried out in which I tried to prove that fairy tales promote understanding of the moral values of the oldest preschool children. Several empirical methods were used, e.g., conversations with children, questioning parents, as well as summarizing and analyzing of obtained results. Different concepts of moral values and their significance in life were discussed with the children. In the practical part of the thesis, the proposed hypothesis were proved; and I can say that fairy tales promote formation of the understanding of moral values; it is important to choose the fairy tales so that the child is as interested as possible and he would not feel that it is like a lesson, but perceives it as a play process. The thesis consists of 58 pages, 27 pictures, 4 tables and 4 annexes. 39 information sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectTikumiskās vērtības
dc.subjectVecākais pirmsskolas vecumposms
dc.subjectPasakas
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās pasaku iepazīšanas procesā
dc.title.alternativeDeveloping an Understanding of the Moral Values of the Oldest Preschoolers in the Learning Process of Fairy Tales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record