Sešgadīgo bērnu mācību motivācijas attīstība saistībā ar pirmsskolas personālu
Autor
Majore, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muzis, Ivars
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Majore, S. Sešgadīgo bērnu mācību motivācijas attīstība saistībā ar pirmsskolas personālu. Bakalaura darbs. Rīga: LU Pedagoģijas fakultāte, 2017. gads. 56 lpp. Atslēgas vārdi: mācību motivācija, mācību motivācijas attīstība, sešgadīgu bērnu mācību motivācija. Darbs ir veikts par sešgadīgo bērnu mācību motivāciju, pamatojoties uz to, ka Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija rosina 1. klases apmācības uzsākt no 6 gadu vecuma no 2018. gada. Kā arī izglītības satura pāreja uz kompetenču izglītību. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā šie bērni ir motivēti uzsākt mācības no šāda vecuma, un kā vēlmi mācīties ietekmē pirmsskolas personāls un mācību stils, pēc kura strādā pirmsskola. Pētījuma gaitā ir veikts literatūras avotu apskats par dažādām mācību metodēm, kuras tiek izmantotas pirmsskolas programmas īstenošanā un to kā šīs metodes ietekmē bērna motivāciju mācīties. Majore, S., Development of learning motivation six year old children’s coherence with pre-school staff. Bachelor thesis. Riga: Latvian University, Faculty of Pedagogy, 2017. 56 pages. Keywords: learning motivation, development of learning motivation, six year old children’s learning motivation. This work is made about six year old children’s learning motivation, based on that Latvian Republic Ministry of Education and Science encourages to start teaching children’s in 1 class in school from six years of age from 2018. Object of research is to find out how these children’s are motivated to start their education on this age, and how this desire is effected with pre-school staff, type of study they are using working in pre-school. The study has been conducted on overview of sources of literature about various teaching methods that are used in implementation of the pre-school program, and how these methods influence the child’s motivation to learn.