Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorJurjāne, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:42Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61513
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37560
dc.description.abstractDarba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšana rotaļā Darba autore: Liene Jurjāne Darba zinātniskais vadītājs: Dr., paed., doc. Antra Randoha Darba apjoms: 48 lpp., 3 tabulas, 4 attēli, 2 pielikums, izmantoti 26 literatūras avoti. Darbs veltīts problēmai, kā sekmēt iztēles attīstību 4-5 gadus veciem bērniem rotaļā. Pētījums sastāv no divām daļām- teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā, pamatojoties uz tādu autoru pētījumiem kā I.Stangaine, D.Dzintare., M.Vidnere., K. Romēns u.c. tiek zinātniski pamatota iztēles nozīme 4-5gadus veciem bērniem. Pētījuma praktiskajā daļā veikts pētījums kā rotaļa sekmē 4-5 gadus vecu bērnu iztēles attīstību. Pamatojoties uz pedagoģiskā eksperimenta rezultātiem, secināts, ka rotaļa sekmē 4-5 gadus vecu bērnu iztēles attīstību. Atslēgas vārdi: iztēle, rotaļa, 4-5 gadus veci bērni
dc.description.abstractThe title of the work: 4-5 years old Children imigination development in game’s. The author of the work: Liene Jurjāne Scientific leader: Dr., paed., doc. Antra Randoha Scope of Work: 48 pages, 3charts, 4 pictures, 3 appendices, 26 sources of literature. Writing is devoted to the problem, how to promote the development of imagination 4-5 years old children in the play. The research consists of two parts- theoretical and practical. The theoretical part is based on an author such as I.Stangaine, D.Dzintare, M.Vidnere, K. Romēns etc. and it is scientifically justified the meaning of imagination for 4-5 years old children. The research in the practical part done research how play promotes 4-5 year old children imagination development. Based on a pedagogical experiment results, concluded, how play actually promotes 4-5 year old children imagination development. Key words: imagination, play, 4-5 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectrotaļa
dc.subject4-5
dc.subjectgadus
dc.subjectveci
dc.title4 - 5 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšana rotaļā
dc.title.alternative4 - 5 years old children imigination development in game's
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record