Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorSaliņa, Judīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:57Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61606
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37590
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Judīte Saliņa. Darba nosaukums: Bērna emocionālās attīstības veicināšanas iespējas vizuālajā mākslā jaunākajā pirmsskolas vecumā. Darba mērķis: Izzināt bērnu emocionālās attīstības veicināšanas iespējas vizuālajā mākslā jaunākajā pirmsskolas vecumā. Bērna emocionālā attīstība ir ļoti būtiska turpmākā personības attīstības un kopveseluma kontekstā. Mūsdienās ar straujo tehnoloģiju attīstību bieži vien tiek aizmirsta emocionalitātes nozīme, palielinās materiālo vērtību, naudas, laika un citas prioritātes, bet tieši emocijas, jūtas cilvēkus atšķir no mašīnām, un padara dzīvi daudzveidīgu un ļauj socializēties cilvēkiem savā starpā, tādejādi nodrošinot veiksmīgu attīstību visās dzīves jomās. Emociju attīstība var būt pozitīva tikai tad, kad cilvēks apmierinājis pamatvajadzības, tādēļ bieži vien bērniem ar nelabvēlīgiem ģimenes apstākļiem pirmsskolas izglītības iestāde ir vienīgā vieta, kur iegūt šo pozitīvo emociju pieredzi, kā arī pirmskola ir vide, kurā bērni pavada salīdzinoši lielu savas dzīves daļu. Pedagoģiskās izmēģinājuma darbības rezultātā tika iegūti rezultāti, kas apliecina vizuālās mākslas pozitīvo ietekmi uz bērna emocijām, lielākai daļai bērnu bija vērojama pozitīva dinamika. Rezultāti liecina, ka vizuālās mākslas ietekme uz bērnu emocionālo attīstību ir pozitīva. Darba lapaspušu skaits ir 52 lapas, 6 attēli, tabulu skaits ir 5, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits 48, pielikumu skaits ir 4. Atslēgas vārdi: emocionālā attīstība, bērna vecumposms 2-4 gadi, emociju un vizuālās mākslas mijsakarība
dc.description.abstractBachelor paper author: Judite Salina. Title of the work: Possibilities for promoting the child's emotional development in visual arts in the youngest preschool age. Aim of the work: To study the possibilities of promoting the emotional development of children in visual arts in the youngest preschool age. The child's emotional development is very important in the context of the future development of the person and the overall health. Nowadays, with the rapid development of technologies, the importance of emotion is often forgotten, material value, money, time and other priorities increase, but just the emotions, people's feelings differ from the machines, and make life varied and allow socialization among people, thus ensuring successful development in all life's areas. Emotion development can only be positive when a person satisfies basic needs; therefore, often for children with disadvantaged family circumstances, a nursery school is the only place to gain experience of these positive emotions, and pre-school is an environment in which children spend a relatively large part of their life. As a result of the pedagogical pilot work, results were obtained confirming the positive impact of visual art on the child's emotions, and the majority of children had a positive dynamics. The results show that the influence of visual art on the emotional development of children is positive. The number of pages is 52 pages, 6 figures, the number of tables is 5, the number of bibliographic list units is 48, the number of annexes is 4. Keywords: emotional development, childhood age 2-4 years, interconnection of emotions and visual arts
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectemocionālā attīstība
dc.subjectemociju un vizuālās mākslas mijsakarība
dc.subjectbērna vecumposms 2-4 gadi
dc.subjectemocionālā attīstība
dc.subjectemociju un vizuālās mākslas mijsakarība
dc.titleBĒRNA EMOCIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS VEICINĀŠANAS IESPĒJAS VIZUĀLAJĀ MĀKSLĀ JAUNĀKAJĀ PIRMSSKOLAS VECUMĀ
dc.title.alternativePOSSIBILITIES FOR PROMOTING THE CHILD'S EMOTIONAL DEVELOPMENT IN VISUAL ART IN THE YOUNGEST PRESCHOOL AGE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record