6. klases skolēnu radošuma veicināšāna vizuālās mākslas stundās sākumskolā
Author
Pastuhova, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Agneses Pastuhovas darbs ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas Fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Bakalaura darbs ‘’6. klases skolēnu radošuma veicināšana vizuālās mākslas stundās sākumskolā’’ sastāv no ievada, 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām, izmantoto avotu un literatūras sarakstu (34 vienības) un 2 pielikumiem, 13 attēliem, 6 tabulām. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā vizuālās mākslas stundās sākumskolā veicināms skolēnu radošums. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīts teorētiskais jēdziens „radošums” un tā būtība, radošuma veicināšanas process, aplūkota radošā darbība mācību procesā, izanalizētas radošuma attīstīšanas iespējas. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, kā arī tika novēroti piecpadsmit 6. klases bērni vizuālās mākslas stundā. Nobeigumā ir izdarīti secinājumi. Atslēga vārdi: radošums, veicināšana, radošā darbība. The Bachelor thesis of Agnese Pastuhova in pedagogy science has been worked out in the Pedagogy department of the Faculty of Education, Psychology and Art, University of Latvia. The Bachelor thesis ‘’ Development of creativity at visual arts lessons for 6th grade students in elementary school’’ consist of an introduction, tree chapters, eight subchapters, a conclusion, a bibliography (34 units) and 2 appendixes, 13 images, 6 tables. Bachelor's work aims to clarify the theoretical and practical to examine how Visual Arts lessons in primary school’s pupils encouraged creativity. The theoretical part of the work explored the theoretical concept of "creativity" and its nature, creativity process, see the creative activity of the training process, analyse the development of creativity. The empirical part was teaching, and fifteen were observed 6. class children Visual Arts lesson. Finally draws conclusions. Key words: creativity, promotion of creative activity.