Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Ligita
dc.contributor.authorOzoliņa, Renāte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:04Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61750
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37779
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emocijas veidošanas rotās ar daba un ar dabas objektiem. Veicot šo pētījumu, tiek izzinātas un atklātas kā rotaļas dabā un dabas objektiem tiek pilnveidota bērna emocionālā pasaule., un tieši pozitīvu emociju nozīme bērnu vispārīgākajā attīstībā. Dabas mērķis ir izzināt, pamatot rotaļu dabā un dabas objektu izmantošanas iespējas bērna pozitīvu emociju sekmēšanā, un tajā tik pierādīta hipotēzē, ka pozitīvo emociju veidošanās rotaļās dabā un ar daba un dabas objektiem tiek sekmēta ja pedagogs izpratīs pirmsskolas vecuma bērna emocionālo attīstību, tiks bagātina bērna pieredze darboties ar dabas materiāliem, nodrošinās atbilstošu vidi, kas ietekmē un ļauj izpaust bērnu pozitīvās emocijas. Dabā tiek izmatotas vairākas pētījuma metodes- pedagoģijas un psiholoģijas teorētiskā analīze, un personiskā pieredzi pirmsskolas skolotāja amatā balstīti bērnu novērojumi ilgstoša periodā, pārrunas ar bērniem, izzinot bērna vajadzības, intereses un emociju izpausmju veidus. Pētījumu teorētiskā daļa balstīta uz J.A. Studenta, J.A. Komenska, A. Vorobjeva, A. Spones, P. Zeiles, D. Goulmena atziņām. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2. Nodaļām. Pirmajā daļā tiek analizētas pedagogu un psihologu atziņas par pirmsskolas vecuma bērnu emociju likumsakarībām. Teorētiskajā daļā tika pievērsta uzmanība emociju veidiem, to būtībai, pozitīvo emociju nozīmei, bērna emocionālai attīstībai. Otrajā nodaļā tiek analizēts rotaļu nozīmes, ka bērna attīstības veicinātājs, to nozīme. Tās veidi, kā arī raksturota rotaļa daba un dabas materiāliem nozīme pozitīvu emociju veidošanā. Pētījumā tiek pārbaudīta un pierādīta hipotēze, ka bērnu pozitīvi emociju veidošanās tiek sekmēta, ja pedagogs izpratīs pirmsskolas vecuma bērnu emocionālo attīstību, tiks bagātināta bērna pieredze darboties ar dabas materiāliem.
dc.description.abstractThe topic: the latest pre-school age children with positive emotions building for nature and natural objects. This study identifies and open as the games in nature and natural objects are perfecting the child's emotional world, and it is precisely its role in the development of positive emotions. The aim is to justify the nature and natural objects use the positive emotions and it has been demonstrated that the hypothesis formation of positive emotions play in nature and with nature and natural objects when a teacher is just pre-school age child's emotional development, will be enriched by the experience of working with natural materials, will provide a suitable environment affecting children and allows you to express the positive feelings. Naturally use more education and psychology study methods - theoretical analysis and personal experience of children pre-school teacher observations prolonged period, based on interviews with the children, learning the child's needs, interests and emotional repertoire. Study the theoretical part based on J.A. Student, J.A. Komenska Vorobjeva, A., A. P. Spones Zeiles, D. Goulmena knowledge. The work consists of 2. Departments. The first subparagraph shall be analyzed educators and psychologists knowledge for pre-school age children regularities of emotion. Theoretical part focused on the emotions of their substance, the importance of positive emotions, the child's emotional development. The second chapter is a matter that the child's development, the role of facilitator. The forms, as well as the nature of the game and natural materials described the importance of building positive emotions. The study is being tested and proven hypothesis that children of positive emotions, if you are a teacher of preschool children face the emotional development of the child will be the rich experience of working with natural materials.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEmocijas un to būtība
dc.subjectRotaļas
dc.subjectRotaļas ar dabas materiāliem
dc.subjectPirmsskolas bērnu vecuma emocionālā attīstība
dc.subjectRotaļas dabā
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veidošanās rotaļās ar dabu un ar dabas objektiem
dc.title.alternativeThe latest pre-school age children with positive emotions building for nature and natural objects
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record