Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorJoma, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:32Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61850
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37836
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir "Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība bērnstrukturētās rotaļās". Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un prakstiski parbaudīt kā bērnu atmiņas attīstība tās veselumā var tikt sekmēta vecākā pirmsskolas vecuma bērniem bērnstrukturētās rotaļās. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 2 daļām, 6 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem un literatūras avotiem. Pirmajā daļā tiek apzinātas atmiņas attīstības teorijas, tiek raksturota atmiņa saistībā ar vecumposmu, vecākajam pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī kādas iespējas atmiņas attīstībai ir bērnstrukturētās rotaļās. Autore ir izmantojusi 27 zinātniskās literatūras avotus, no kuriem 4 ir svešvalodā. Otrā daļa ir empīriskais pētījums, kurā tiek pamatota petījuma organizācija un metožu izvēle, tiek raksturoti pētāmās grupas bērni, kā arī tiek veikta pētījumā iegūto datu analīze. Pētījuma beigās tiek izstrādāti secinājumi, priekšlikumi un norādīts izmantotās literatūras saraksts. Kopējais darba apjoms ir 47 lapas puses, kurās ir 16 tabulas un 7 attēli.
dc.description.abstractThe theme of qualification work is “Development of the elder preschool children memory in child-structured games”. The aim of the qualification work is to find in theory and to check practically how elder preschool children’s memory in its entirety can be developed by child-structured games. The qualification work consists of an introduction, 2 parts, 6 subdivisions, conclusions, proposals and literature sources. In first part author identifies memory development theories, describes the memory depending on the age group for elder preschool children, as well as possibilities for promoting children’s memory development in child-structured games. Author has studied 27 scientific literature sources, of which 4 are in foreign languages. The second part is an empirical study that describes the organization of the study and characterization of the methods, the group author is studying is described, and the data obtained in the research is analyzed. At the end of the research, conclusions and proposals are developed and a list of references is shown. The total amount of work is 47 pages, which are supplemented with 16 tables and 7 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectatmiņa
dc.subjectattīstība
dc.subjectrotaļas
dc.subjectnovērojums
dc.subjecteksperiments
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība bērnstrukturētās rotaļās
dc.title.alternativeDevelopment of the elder preschool children memory in child-structured games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record