Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas viesu namā "Naktsvijoles".
Author
Krūmiņš, Mārcis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas viesu namā "Naktsvijoles"”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem izpētīt mārketinga komunikāciju izmantošanu viesu namā “Naktsvijoles”, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba pirmajā nodaļā, autors izmantojot dažādus pieejamos literatūras avotus, veic mārketinga komunikāciju un to veidu, būtību, priekšrocību un trūkumu analīzi. Otrajā darba nodaļā tika aplūkota viesu nama “Naktsvijoles” uzņēmuma darbība, struktūra un esošo mārketinga komunikāciju izmantošana, kā arī tika izstrādāta SVID analīze un darba autors izstrādāja mārketinga komunikāciju izmantošanas iespējas uzņēmumam. Darba pētījuma daļā, autors izstrādāja anketu ar mērķi novērtēt mārketinga komunikāciju efektivitāti uzņēmumā. Aptaujas iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti. Darba apjoms ir 76 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 30 attēli, 11 tabulas un 1 pielikums. Izmantotās literatūras avotu saraksts sastāv no 47 vienībām. The topic of this Bachelor is “Marketing communication improvement possibilities in guest house "Naktsvijoles"”. Bachelor’s purpose is to analyze marketing communication activities and effectiveness in guest house “Naktsvijoles”, using methods of theoretical sources of analysis and company’s customers survey data and to develop proposals for its improvement. In the first bachelor chapter author explores theories based on available literature of marketing communications, explores its nature, forms, goals, strengths and weaknesses. In the secnd chapter author made overview about guest house “Naktsvijoles” activities, structure and the existing marketing communications, and was also a SWOT analysis and the author made his own marketing communication oportunities for company. In the research chapter of bachelor, author created a questionnaire in order to clarify a public opinion of company customers on the marketing communication measures performed by guest house “Naktsvijoles”. The obtained date were compiled and analyzed. The total bachelor size is 76 pages. The work includes 30 images, 11 tables and 1 appendixes. The sources of literature used consist of 47 units