Lojalitātes kartes ietekme uz tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti
Author
Černavskova, Aivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Lojalitātes kartes ietekme uz tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti”. Veids kā noturēt klientus, ir klientu attiecību vadības programmas izveide. Uzņēmumiem ne vienmēr pietiek ieviest klientu kartes, lai iegūtu klientu uzticību, tiem nepieciešams apzināt visus faktorus, kas veicina klienta lojalitāti. Mērķis ir izpētīt lojalitātes kartes nozīmi klienta lojalitātes veicināšanā, kas ietekmē tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti, izstrādāt priekšlikumus. Uzdevumi ir izpētīt lojalitātes kartes būtību, analizēt uzņēmumu vadības viedokli par lojalitātes programmas efektivitāti uz apgrozījumu un veikt pētījumu, kurš atspoguļo patērētāja viedokli par lojalitātes kartēm. Lai tirdzniecības uzņēmums efektīvi darbotos, nepieciešams izmantot lojalitātes kartes mijiedarbībā ar citiem patērētāju lojalitātes veicinošiem faktoriem. LATVIJAS UNIVERSITĀTE BIZNESA, VADĪBAS UN EKONOMIKAS FAKULTĀTE VADĪBZINĀTNES NODAĻA LOJALITĀTES KARTES IETEKME UZ TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA EFEKTIVITĀTI The influence of loyalty cards on the efficiency of a trading company BAKALAURA DARBS Vadības zinību bakalaura studiju programma Organizāciju vadības apakšprogramma Autors: Aivita Černavskova Studenta apliecības Nr.: ac13047 Darba vadītājs: Dr.oec., prof. Andris Deniņš RĪGA 2017 ANOTĀCIJA Bakalaura darba tēma ir „Lojalitātes kartes ietekme uz tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti”. Veids kā noturēt klientus, ir klientu attiecību vadības programmas izveide. Uzņēmumiem ne vienmēr pietiek ieviest klientu kartes, lai iegūtu klientu uzticību, tiem nepieciešams apzināt visus faktorus, kas veicina klienta lojalitāti. Mērķis ir izpētīt lojalitātes kartes nozīmi klienta lojalitātes veicināšanā, kas ietekmē tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti, izstrādāt priekšlikumus. Uzdevumi ir izpētīt lojalitātes kartes būtību, analizēt uzņēmumu vadības viedokli par lojalitātes programmas efektivitāti uz apgrozījumu un veikt pētījumu, kurš atspoguļo patērētāja viedokli par lojalitātes kartēm. Lai tirdzniecības uzņēmums efektīvi darbotos, nepieciešams izmantot lojalitātes kartes mijiedarbībā ar citiem patērētāju lojalitātes veicinošiem faktoriem. Atslēgvārdi: lojalitāte, klients, tirdzniecības uzņēmumi, patērētāju attiecību vadīšana ANNOTATION The Bachelor thesis is:” The influence of loyalty cards on the efficiency of a trading company”. A way to hold customers is to establish a customer relationship management program. Companies do not always have to implement customer cards in order to gain customer confidence; they need to identify all factors that enhance customer loyalty. The aim is to investigate the role of loyalty cards in promoting customer loyalty, which affects the effectiveness of a trading company, and develop proposals. The tasks are to investigate the nature of the loyalty card, analyze the company management's view of the efficiency of the loyalty program on turnover, and conduct a study that reflects the consumer's view of loyalty cards. In order for a trading company to function effectively, it is necessary to use loyalty cards in conjunction with other factors contributing to consumer loyalty.