2-3 gadus vecu bērnu valodas attīstības veicināšana
Author
Kurajeva, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore – Tatjana Kurajeva. Kvalifikācijas darba tēma: „2-3 gadus vecu bērnu valodas attīstības veicināšana”. Kvalifikācijas darba vadītāja: Ilze Šūmane. Pētījuma mērķis – pētīt rotaļu ietekmi uz 2-3 gadus vecu bērnu valodas veicināšanu un runas attīstību. Pirmajā daļā autore pēta pieejamo literatūru par valodas attīstības būtību, tās veicināšanu, ģimenes un pedagogu lomu valodas attīstībā. Otrajā daļā autore pēta 2-3 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstības kavējošos faktorus. Trešajā daļā autore apskata un pēta dažādus rotaļu veidus 2–3 gadus vecu bērnu valodas un runas attīstībai un veicināšai. 4. nodaļā tika analizēti apkopotie anketēšanā iegūtie rezultāti, lai gūtu priekšstatu par kolēģu pieredzi. Kvalifikācijas darba apjoms 57 lapas. Tas sastāv no anotācijām latviešu un angļu valodās, ievada, 4 galvenajām daļām, apakšnodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta un 4 pielikumiem. Lai atspoguļotu kvalifikācijas darbā analizēto un aprakstīto, autore izmantojusi 8 attēlus, 1 tabulu. Informācijas ieguvei izmantoti 35 literatūras avoti. The author of Qualification work: Tatjana Kurajeva. The topic: „2-3 years old children's language development promotion”. The supervisor of qualification work: Ilze Šūmane. The aim of Qualification work: to study the impact of toy for 2-3 years old children's language and speech development promotion. The author in part of work reasearch the available literature on language, language development skills for 2-3 years old children, development nature, the promotion of the role of teachers, family and language development. In the second chapter the author studies 2-3 years old children's speech and language development encouraging factors. In the third chapter shall be examined various types og games developing speach skills of the 2-3 year old children. As well as develop a questionnaire for pre-school teachers to gain insight about their experiences and analyse the results of the study which is analysed in the chapter 4. The volume of the work is 57 pages. The work consists of annotations in Latvian and English languages, introduction, 4 main parts, conclusions, list of used lieterature and Internet sources, and 4 annexes. In order to reflect the qualifications and analysed the work, the author has used 8 ima-ges and 1 table. There were used 35 literature andinformation sources.