Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorAusēja, Eva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:07Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62223
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38045
dc.description.abstractDiplomdarbā apskatīts 5-6 gadu vecu bērnu attīstības raksturojums un īpatnības šajā vecumposmā. Tika noskaidrota brīvdabas pedagoģijas būtība un pozitīvā ietekme uz bērna fizisko, emocionālo un garīgo veselību. Padziļināti izpētīta Dabas skolu pieredze pasaulē un prakse Latvijā, kā arī izstrādāti ieteikumi Latvijas pirmsskolā, lai pirmsskolas ikdienas darbā būtu iespējams ieviest vairāk nodarbības dabā.
dc.description.abstractThe diploma paper examines the characteristics of 5-6 years old children and reveals the essence of nature pedagogy and its positive effects on the child’s physical, emotional and mental health. Viewed in-depth the experience of the nature schools and forest schools in the world and practice in Latvia, as well made recommendations for the Latvian preschools to introduce more classes in nature in day-to-day bases.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.subjectdabas pirmsskolas
dc.subjectmeža pirmsskolas
dc.subjectiepazīstināšana ar dabu
dc.titleDabas pirmsskolu pieredze 5-6 gadus vecu bērnu attīstībai
dc.title.alternative5-6 year od children development in Forest pre-schools
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record