dc.contributor.advisor | Šūmane, Ilze | |
dc.contributor.author | Jaunzeme, Laine | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T02:02:17Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T02:02:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 62254 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38065 | |
dc.description.abstract | Šajā kvalifikācijas darbā tika izpētīts, kā pirmsskolas izglītības iestādē izmantojot rotaļnodarbības tiek veicinātas sadarbības prasmes 3-4 gadus veciem bērniem. Minētā darba autors ir Laine Jaunzeme, darba vadītāja docente, Dr. paed. Ilze Šūmane. Darba apjoms ir 68, kas sastāv no titullapas, anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāju, ievadu, teorētiskais apraksts trijās nodaļās, 3 tabulām, 11 attēliem, nobeiguma, literatūras saraksts ar 24 vienībām un 10 pielikumi. Darba pirmā daļa ir balstīta uz D.Lieģenieces, D.Dzinteres, R.Bošas, A. Šponas un citu autoru atziņām par sadarbības jēdziena būtību un tās attīstību 3-4 gadus veciem bērniem. Otrā darba daļa tiek analizētas teorētiskās nostādnes par rotaļnodarbības būtību, noskaidrojot metodes un paņēmienus ar kuru palīdzību tiek veicināta sadarbības prasmju attīstība. Darba trešājā daļā tiek veikta pedagoģiskā pētijuma izmēģinājuma darbība ar kuras palīdzību tika atbildēts uz pētijuma jautājumu un pierādīts rotaļnodarbības svarīgums sadarbības prasmju attīstībā. | |
dc.description.abstract | In this qualification paper, it was explored how the coaching skills for 3-4 year old children are promoted through play sessions in a pre-school educational institution. The author of this work is Laine Jaunzeme, Associate Professor, Dr. paed Ilze Šūmane The volume of work is 68, which consists of the title page, annotations in Latvian and English, content index, introduction, theoretical description in three chapters, 3 tables, 10 pictures, final, list of literature with 24 units and 11 annexes. The first part of the work is based on the ideas of D. Leģenieces, D.Zzinteris, R.Sobs, A.Spons and other authors about the essence of the concept of cooperation and its development for 3-4-year-old children. The second part of the work analyzes the theoretical concepts of the nature of the game lesson, explaining the methods and techniques by which the development of cooperation skills is promoted. The third part of the work is a pedagogical research pilot, which answered the research question and proved the importance of the game lesson in the development of collaborative skills. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Sadarbība | |
dc.subject | Sadarbības prasmes | |
dc.subject | Rotaļnodarbība | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.title | Sadarbības prasmju veicināšana rotaļnodarbībās 3-4 gadu veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Promotion of cooperative skills in game lesson for 3-4 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |