Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorJaunzeme, Laine
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:17Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62254
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38065
dc.description.abstractŠajā kvalifikācijas darbā tika izpētīts, kā pirmsskolas izglītības iestādē izmantojot rotaļnodarbības tiek veicinātas sadarbības prasmes 3-4 gadus veciem bērniem. Minētā darba autors ir Laine Jaunzeme, darba vadītāja docente, Dr. paed. Ilze Šūmane. Darba apjoms ir 68, kas sastāv no titullapas, anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāju, ievadu, teorētiskais apraksts trijās nodaļās, 3 tabulām, 11 attēliem, nobeiguma, literatūras saraksts ar 24 vienībām un 10 pielikumi. Darba pirmā daļa ir balstīta uz D.Lieģenieces, D.Dzinteres, R.Bošas, A. Šponas un citu autoru atziņām par sadarbības jēdziena būtību un tās attīstību 3-4 gadus veciem bērniem. Otrā darba daļa tiek analizētas teorētiskās nostādnes par rotaļnodarbības būtību, noskaidrojot metodes un paņēmienus ar kuru palīdzību tiek veicināta sadarbības prasmju attīstība. Darba trešājā daļā tiek veikta pedagoģiskā pētijuma izmēģinājuma darbība ar kuras palīdzību tika atbildēts uz pētijuma jautājumu un pierādīts rotaļnodarbības svarīgums sadarbības prasmju attīstībā.
dc.description.abstractIn this qualification paper, it was explored how the coaching skills for 3-4 year old children are promoted through play sessions in a pre-school educational institution. The author of this work is Laine Jaunzeme, Associate Professor, Dr. paed Ilze Šūmane The volume of work is 68, which consists of the title page, annotations in Latvian and English, content index, introduction, theoretical description in three chapters, 3 tables, 10 pictures, final, list of literature with 24 units and 11 annexes. The first part of the work is based on the ideas of D. Leģenieces, D.Zzinteris, R.Sobs, A.Spons and other authors about the essence of the concept of cooperation and its development for 3-4-year-old children. The second part of the work analyzes the theoretical concepts of the nature of the game lesson, explaining the methods and techniques by which the development of cooperation skills is promoted. The third part of the work is a pedagogical research pilot, which answered the research question and proved the importance of the game lesson in the development of collaborative skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSadarbības prasmes
dc.subjectRotaļnodarbība
dc.subjectPirmsskola
dc.titleSadarbības prasmju veicināšana rotaļnodarbībās 3-4 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativePromotion of cooperative skills in game lesson for 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record