Sīkās pirkstu motorikas attīstība keramikas pulciņa nodarbībās sākumskolas bērniem
Author
Kiršteine, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Sīkās pirkstu motorikas attīstība keramikas pulciņa nodarbībās sākumskolas bērniem” mērķis ir izvērtēt keramikas nodarbību nozīmi un ietekmi uz sākumskolas bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstību. Darbā izvērtēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra un pedagoģiskā pieredze. Darba teorētiskajā daļā analizētas sākumskolas bērnu vecumposma īpatnības un sīkās pirkstu motorikas nozīme bērna sensorajā attīstībā. Darba empīriskajā daļā noskaidroti keramikas nodarbību mērķi, uzdevumi un saturs. Darbā izstrādāta interešu izglītības programmas apakšprogramma „Keramika” un apkopots sīkās motorikas vingrinājumu kopums. Darbam pievienots vizuālais materiāls. Balstoties uz darba rezultātiem, secināts, ka keramikas nodarbības veicina bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstību. The aim of the diploma paper „Hobby Group to Develop Fine Motor Skills at Primary School” is to evaluate the importance and impact of ceramic classes on the development of fine motor skills of primary school children. The paper assesses pedagogical and psychological literature, and pedagogical experience. The theoretical part of the paper analyzes the characteristiscs of the primary school age and the importance of fine motor skills in a child's sensory development. The empirical part of the work explores the objectives, tasks and content of the ceramics workshop. The sub-programme "Ceramics" of interests curriculum has been developed in the work, and a collection of fine motor activities has been gathered. Some visual material is added. Based on the results of the research, it is concluded that ceramic classes promote the development of children's fine motor skills.