Matemātikas mācību satura integrācija informātikas mācību stundās vispārējās vidējās izglītības posmā
Author
Kļukins, Deniss
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kāposta, Iveta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Deniss Kļukins Darba nosaukums: Matemātikas mācību satura integrācija informātikas mācību stundās vispārējās vidējās izglītības posmā Darba mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt matemātikas mācību satura integrācijas nepieciešamību un iespējas mācību stundas vispārējās vidējās izglītības posmā. Pētījuma ietvaros ir analizētas mācību satura un tā integrācijas iespējas caur integrācijas būtības un veidu apskati, mācību priekšmeta “Informātika” mācību satura analīzi, mācību priekšmeta “Matemātika” mācību satura analīzi un matemātikas mācību satura integrācijas iespēju informātikas mācību stundās analīzi. Pētījuma laikā pārbaudīta mācību satura praktiskā integrācija caur pētījuma metodikas aprakstīšanu, skolēnu un skolotāju viedokļa par matemātikas mācību satura integrācijas iespējām informātikas mācību stundās izpēti un mācību stundu paraugu sastādīšanu, novadīšanu un to norises analīzi. Diplomdarbā ir 48 lappuses, 13 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi un 24 informācijas avoti. Author: Deniss Klukins Title: Integration of mathematics learning content into general secondary education informatics lessons Aim: Theoretically justify and practically verify needs and opportunities of integration of mathematics learning content into general secondary education informatics lessons This research is focused on analysis of learning content and its integration opportunities using integration core and types review, analysis of the informatics learning content, analysis of mathematics learning content and analysis the opportunities of integration of mathematics learning content into general secondary education informatics lessons. During this research, several tests were made. Research methods were described. Students and teachers opinions on mathematics learning content integration into informatics were evaluated. Lessons were designed and this design was practically implemented and evaluated. This paper consists of 48 pages, 13 illustrations, 4 tables, 2 annexes and 24 information sources.