Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: LTV1 un TV3 profilu analīze
Autor
Lase, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir ''Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook:LTV1 un TV3 profilu analīze''. Tās aktualitāte saistāma ar sociālo tīklu lomu auditorijas paplašināšanā. Darba teorētiskajā daļā salīdzināti - tradicionālie, jaunie un sociālie mediji, aplūkota mediju konverģence, komunikācija un atgriezeniskā saite, sociālā tīkla Facebook specifika un sociālo tīklu un mediju izmantošana marketingā un reklāmā. LTV1 un TV3 Facebook profili pētīti izmantojot kontentanalīzi, savukārt TV auditoriju pārstāvji un Facebook lietotāji pētīti ar anketu palīdzību. Atslēgas vārdi:reklāma un mārketings, Facebook, LTV1, TV3, sociālie mediji, mediju konverģence. Social networks are one of the ways to expand the audience of TV viewers. The subject of the Bachelor work is ''Television channel communication in the social network Facebook: Analysis of LTV1 and TV3 profiles''. In the theoretical part of the work is compared - traditional, young and social media, media convergence, communication and feedback, the specifics of social networking in Facebook and the use of social networks and media in marketing and advertising. Facebook profiles of LTV1 and TV3 were studied using content analysis, while TV audience representatives and Facebook users were surveyed using questionnaires.