Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSakse, Agrita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:06Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63987
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38438
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: „3 – 4 gadus vecu bērnu pozitīvas saskarsmes prasmju veicināšana kustību rotaļās” Kvalifikācijas darba autore: Agrita Sakse Kvalifikācijas darba apjoms: ievads, 2 nodaļas, 7 attēli, 2 tabulas, secinājumi, izmantotā literatūra un avoti, 2 pielikumi, darba apjoms 45 lapas. Kvalifikācijas darba mērķis: izzināt saskarsmes prasmju veicināšanu kustību rotaļās 3 – 4 gadus veciem bērniem. Uzdevumi: •Analizēt pedagogu un psihologu atziņas par saskarsmi, tās struktūru; •Izzināt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par kustību rotaļām; •Pētīt kustību rotaļu kā saskarsmes veicinātāju 3 – 4 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek izzināta un pētīta dažādu pedagogu un psihologu teorētiskā literatūra kā, piemēram, I. Stangaines, D. Dzintares, I. Dravnieces, A. Šponas, S. Omārovas, V. Reņģes, kā arī citu autoru literatūra un izteiktās atziņas par saskarsmi, sadarbības prasmēm, kustību rotaļu kā saskarsmes prasmju sekmētāju un 3-4 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarībām. Empīriskajā daļā tiek izmantotas tādas metodes, kā bērnu novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, analīze un pedagogu aptauja. Tika novēroti 10 bērni (3 zēni un 7 meitenes) 3- 4 gadus veci, kā arī veikta aptauja, kurā piedalījās 46 pirmsskolas pedagogi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, saskarsme, sadarbība, kustību rotaļas, bērnu attīstība.
dc.description.abstractTheme of the qualification work: „The promotion of communications skills in movement games for 3 - 4 year old kids.” The author: Agrita Sakse The amount of qualification work: introduction, 2 chapters, 7 pictures, 2 tables, observation, sources of literature, the amount of qualification work is 45 pages. The purpose of the qualification work: to find out communication skills in movement games for children aged 3 to 4 years. Tasks: •Analyze teachers and psychologists quotes about communication and communication structure; •To learn pedagogical and psychological literature about movement games; •Research movement games as communication promoting for children aged 3 to 4 years. Theoretical part of the research: is based on conclusions of acknowledged different authors: I. Stangaine, D. Dzintare, I. Dravniece, A. Špona, S. Omārova, V. Reņģe, and the other authors literature of communication and co-operation skills, movement games as communication promoting for children aged 3 to 4 years. Empirical part of the research: used methods are children observation, practical work with children, analysis and teachers poll. 10 children were observed (3 boys and 7 girls) aged 3 to 4 years, as well as a poll of 46 pre-school teachers. Keywords: preschool, communication, cooperation, movement games, children development.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsadarbība
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectbērnu attīstība
dc.title3-4 gadus vecu bērnu pozitīvas saskarsmes prasmju veicināšana kustību rotaļās
dc.title.alternativeThe promotion of communications skills in movement games for 3 - 4 year old kids
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record