Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorKrupskaja, Aļona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:29Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64930
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38488
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Aļona Krupskaja Bakalaura darba temats: “Vidējā pirmsskolas veccuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļā” Mērķis: teorētiski un praktiski izzināt pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju attīstības sekmēšanas iespējas izmantojot rotaļas. Darba pirmajā nodaļā tiek iepazīstināts ar saskarsmes jēdzienu un to nepieciešamību. Tiek iepazīstināts ar rotaļas veidiem un to būtību. Uzsvars tiek likts uz vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanu. Tiek apskatīts kādas ir rotaļas un kā viņas palīdz saskarsmes prasmju attīstībā. Pieminēti tiek vairāki pedagogi un psihologi, kuri pauž pozitīvu attieksmi pret rotaļas nepieciešamību pirmsskolas vecuma bērniem un saskarsmes prasmju sekmēšanu ar rotaļas nepieciešamību. Viens no galvenajiem pirmās nodaļas secinājumiem ir veltīt pēc iespējas vairāk laika rotaļām un iepazīstināt bērnus ar dažādām rotaļām, kas attīsta saskarsmes prasmes, tādējādi bērniem attīstīsies nepieciešamās saskarsmes prasmes. Darba otrajā nodaļā tiek iepazīstināts ar pētījumu, ar kura palīdzību tika noskaidrots, kā ar dažādu rotaļu iesaistīšanu pedagoģiskajā procesā var attīstīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmes. Sākot pētījumu, tikai veikts bērnu saskarsmes prasmju novērtējums. Pētījuma laikā saskarsmes prasmes tika vairāk attīstītas pielietojot dažādas rotaļas, kuras veicina saskarsmes prasmes. Pētījuma beigās tika veikts atkārtots novērtējums un pētījuma rezultāti tika analizēti. Rezultāti bija uzlabojušies un galvenais secinājums bija tāds, ka rotaļas bērniem ir palīdzējušas būt draudzīgākiem, pieklājīgākiem, domāt par citiem, iesaistīties rotaļās un organizēt tās. Visai grupai ir izveidojušās labas saskarsmes prasmes ar rotaļu palīdzību. Praktiskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ka vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļā notiks, ja: •tiks ievērots 4-5 gadīgu bērnu attīstības likumsakarības; •tiks atlasītas saskarsmes prasmes attīstošas rotaļas. Darbs sastāv no 50 lappusēm, iekļaujot 7 tabulas, 16 attēlus, 1 pielikumu, kā arī izmantoti 41 informācijas avoti.
dc.description.abstractBachelor thesis author: Alona Krupskaja Bachelor thesis subject: “Improvement of middle pre-school age children communication skills through games” Objective: explore theoretical and practical means of middle pre-school age children communication skills development using games The first part of the thesis introduces the notion of communication and its necessity, various game forms and their essence. Emphasis is placed on the middle pre-school age children communication skills development. Games and their effect on children communication skills are reviewed. Multiple pedagogues and psychotherapists who talk positively about the importance of games and their necessity for communication skills development in children are mentioned. One of the most noteworthy conclusions of the first part of the thesis is that it is necessary to devote as much time as possible to games and introduce children to various games that help develop their communication skills, hence improving them. The second part of the thesis introduces research, which helped to find out how using various games in the learning process can help improve communication skills in middle pre-school age children. Before conducting the research, children communication skills were assessed. During the research, various communication skills development games were used, which improved the children communication skills. At the ends of the research repeated assessment was done and the outcome analysed. Results showed that communication skills were improved and most importantly that games have helped them to become more friendly, polite, more aware of others, take part in games and organize them. Overall, through games, group have improved their communication skill. In practical part – hypothesis was proved – middle pre-school age children communication skills will develop, if: •the developmental regularities of 4-5-year-old children will be respected; •the communication skills developing games will be selected. The thesis consists of 50 pages, including 7 charts, 16 images and 1 attachment. 41 information sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSaskarsmes prasmes
dc.subjectVidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectDraudzība
dc.subjectSadarbība
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļā
dc.title.alternativeMiddle pre-childhood child communication skill promotion in the playground
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record