Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorAndersone, Beāte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:50Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63587
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38769
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Uzņēmuma “Rūķīšu tēja” mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, uz intervijas ar uzņēmuma “Rūķīšu tēja” direktoru un pircēju aptaujas analīzes rezultātiem, izpētīt uzņēmuma “Rūķīšu tēja” mārketinga komunikāciju, atklāt nepilnības, kā arī izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorija no dažādu autoru pierakstiem grāmatās, par mārketinga komunikācijas būtību, mērķiem, konkrēti par komunikācijas aktivitātēm, kuras izmanto uzņēmums u.c. Otrajā nodaļā, balstoties uz pirmās nodaļas teorētisko informāciju, tika aprakstīts uzņēmums un izmantotā mārketinga komunikācija uzņēmuma darbības laukā. Trešajā nodaļā darba autore ievietoja izveidoto anketu ar analīzes rezultātiem un intervijas kopsavilkumu ar uzņēmuma “Rūķīšu tēja” direktoru Raimondu Lignicki. Darba kopējais apjoms ir 84 lpp, kurā iekļautas 11 tabulas, 24 attēli un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, sociālo tīklu konti, tēja, reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības, personiskā apkalpošana.
dc.description.abstractThe topic of this Bachelor is “Company “ Rūķīšu tēja” marketing communication analysis”. The goal of the bachelor's work is based on the theories of the theory about marketing communications, on an interview with the results of a survey of directors and buyers of the company's “Rūķīšu tēja” survey, to explore the marketing communications of the company's “Rūķīšu tēja”, to reveal shortcomings, and to develop proposals for its development. The work consists of input, three chapters, conclusions and proposals, the list of the sources and literature used and annexes. The first chapter summarises the theory from the records of different authors in books, the nature of marketing communications, the objectives, in particular the communications activities used by the company, etc. In the second chapter, based on the theoretical information of the first chapter, the company and the marketing communications in the company's operating field were described. In the third section, the author of the work inserted a questionnaire that was created with the results of the analysis and a summary of the interview with Raimondu Lignicki, director of the company's “Rūķīšu tēja”. The total amount of work is 84 pages, which includes 11 tables, 24 images and 5 appendixes. Keywords: marketing communication, social networking accounts, tea, advertising, sales promotion, public relations, personal sales.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectSociālo tīklu konti
dc.subjectTēja
dc.subjectReklāma
dc.subjectPārdošanas veicināšana
dc.titleUzņēmuma "Rūķīšu tēja" mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeCompany "Rūķīšu tēja" marketing communication analysis.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record