Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorPriedeslaipa, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:16Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64204
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38833
dc.description.abstractPasaulē elektroniskā komercija ir zināma vien pāris gadu, tā ir jauna nozare, kas nākotnē nesīs daudz jaunu pārsteigumu un inovāciju, kas arvien vairāk atvieglos sabiedrības iepirkšanās pieredzi tiešsaistē. Šobrīd Latvija ir tikai attīstības sākuma posmā, bet, lai augtu un spētu savas preces un pakalpojumus piedāvāt pircējiem ārpus robežām, ir jāseko līdzi lielvalstu piemēriem, savā biznesā ieviešot jaunākās nozares tendences. Maģistra darba mērķis ir apzināt elektroniskās komercijas tendences, sākot ar globālo līmeni un beidzot ar nacionālo, apkopojot Latvijas elektroniskās komercijas ekspertu vērtējumus. Darbā tiks veikta ekspertu aptauja, jo, uzsākot elektroniskās komercijas biznesu, nepietiek vien zināt, kā izstrādāt tīmekļa vietni un ievietot produktus tajā. Aptaujas rezultātā tiks novērtēti faktori, kas, pēc ekspertu domām, ietekmē elektroniskās komercijas darbību Latvijā un tiks prognozētas nākotnes attīstības tendences, kas varētu nākotnē ietekmēt nozari.
dc.description.abstractIn the world, electronic commerce has only been known for a few years, it is a new industry, which will bring many new surprises and innovations in the future. Now, Latvia is at the beginning phase of electronic commerce development, but to grow and sell goods and services outside the borders, it is necessary to follow the example of the developed countries, introducing the latest trends in the business. The aim of the Master's thesis is to identify trends in electronic commerce, starting from the global level and ending with the national, summarizing the assessments of Latvian electronic commerce experts. An expert survey will be carried out in the work, because since starting an electronic commerce business is not enough to know how to design a website and place products in it. In the survey will be evaluated factors that according to expert opinion can affect electronic commerce development in Latvia and will be predicted future trends which might affect industry.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectelektroniskā komercija
dc.subjectbizness tiešsaistē
dc.subjectiepirkšanās tiešsaistē
dc.subjectstarptautiskā tirdzniecība
dc.subjectinterneta lietotāji
dc.titleElektroniskās komercijas nozīme Latvijā un tās attīstības tendences tiešsaites klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanā.
dc.title.alternativeImportance of electronic commerce and development trends which improve online customer buying experience in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record