Komunikācijas ar sabiedrību izmantošana un tās ietekme uz sabiedrības viedokli: piecu lielo pašvaldību piemērs
Author
Bērze, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Komunikācijas ar sabiedrību izmantošana un tās ietekme uz sabiedrības viedokli: piecu lielo pašvaldību piemērs”. Darba mērķis ir analizēt Latvijas piecu lielo pilsētu pašvaldību (Daugavpils, Jēkabpils, Liepājas, Valmieras un Rīgas) komunikāciju ar sabiedrību kā informācijas nodošanas procesu un izvērtēt tā ietekmi sabiedrības uztveres līmenī. Darba gaitā izvērtētas piecu republikas pilsētu pašvaldību komunikāciju stratēģijas un salīdzināta pašvaldību aktivitāte sociālajos tīklos. Darbā analizēta autores veidota aptaujas anketa par apmierinātību ar pašvaldības sniegto informāciju un komunikāciju. Autore pētīja ietekmējošos faktorus iedzīvotāju vērtējumā par pašvaldības darbību un salīdzināja iegūtos datus. Pētījuma gala rezultātā izstrādāti ieteikumi pašvaldību darbības uzlabošanai un pilnveidei. Master thesis title “Use of public communication and its impact on public opinion: case of five major municipalities”. The objective of the study is to analyze public communication as a transfer of information in the five major Latvian municipalities (Daugavpils, Jēkabpils, Liepāja, Valmiera, Rīga) and to evaluate its impact on public perception. The study examines communication strategies of five major municipalities and compares municipalities’ social network activity. Study analyzes the data obtained from author’s survey on the satisfaction with municipality’s communication and information it provides. The author examined the influencing factors how the public assesses the municipality’s activities and compared the data obtained. As a result of the study, recommendations were developed to improve municipalities’ activities.