Kohēzija biznesa runās
Author
Krasuckis, Valērijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Šis bakalaura darbs pēta kohēzijas līmeni Maska un Mejas un Abes runās par komercdarbību. Darba mērķis ir izpētīt kohēzijas līdzekļu lietojumu runās par komercdarbību. Kā pētijuma metodes darbā izmantots literatūras apskats par dažādiem publicētajiem avotiem par leksisko un gramatisko kohēziju un biznesa diskursu, kā arī biežuma analīze. Leksiskās kohēzijas, atsauces, un saikļa klātbūtne tika analizēti trīs runās un trīs runās struktūras daļās. Analīzes rezultāti parādīja, ka iepriekš minēto kohēzijas līdzekļu izmantošanas biežums ir diezgan vienāds. Tomēr var secināt, ka saiklis ir visizplatītākais kohēzijas līdzeklis analizētajās runās par komercdarbību. This bachelor thesis researches the level of cohesion in business speeches of Musk and May and Abe. The goal of the paper is to research the use cohesive devices in business speeches. The research employed a literature review of different published sources on lexical and grammatical cohesion and business discourse as a research method, as well as frequency analysis. Three speeches were analysed on the presence of lexical cohesion, reference and conjunction in three organizational parts of the speech. The results of the analysis demonstrated that the above-mentioned cohesive devices are used with a rather equal frequency. Nevertheless, it can be concluded that conjunction is the most common cohesive device in the analysed business speeches.