Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorSeļivanova, Jevgeņija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:10:00Z
dc.date.available2018-06-30T01:10:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64589
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39032
dc.description.abstractViena no galvenajām globalizācijas sekām ir plašāka angļu valodas kā biznesa komunikācijas līdzekļa izmantošana visā pasaulē, tai skaitā arī Latvijā. Līdz ar to, ievērojami aug nepieciešamība attīstīt biznesa angļu runāšanas prasmes, izmantojot efektīvus materiālus. Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot grafisko attēlu efektivitāti biznesa angļu valodas apguvēju runāšanas prasmju pilnveidē. Lai sasniegtu mērķi, situāciju analīzē novērošana tika izmantota kā pētniecības pamatinstruments, lai sekotu studentu uzdevumu izpildes procesam un mijiedarbībai. Pētījuma rezultāti atklāja gan priekšrocības, gan trūkumus, kas saistīti ar grafisko attēlu izmantošanu. Bet neskatoties uz to, tika secināts, ka šos materiālus var izmantot kā efektīvu līdzekli tekošas un pareizas runas pilnveidošanai. Grafiskos attēlus ir ieteicams izmantot kā papildus materiālus kursa gaitā.
dc.description.abstractOne of the major consequences of globalization is the increased use of English as a means of business communication all over the world, including Latvia. Hence, the necessity of developing business English speaking skills using efficient materials has become a core necessity. Therefore, the aim of the research was to ascertain the effectiveness of framework materials in business English learners’ speaking skills development. In order to achieve it, the case study used observation as a research tool to follow the students’ task completion process and interaction. The results revealed both advantages and difficulties of framework material application. Nevertheless, it was concluded that these materials can be utilized as an effective means of spoken fluency and accuracy development. It is recommended that framework materials should be used as a supplement to the course.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectbiznesa angļu valoda
dc.subjectrunāšanas prasmes
dc.subjectgrafiskie attēl
dc.subjecttekoša un pareiza runa
dc.titleGrafisko attēlu izmantošana biznesa angļu valodas studentu runāšanas prasmju pilnveidei
dc.title.alternativeDeveloping Business English Learners’ Speaking Skills Using Framework Materials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record