• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Organizāciju "Raunas Dārzs" un "Fat Cat" mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram"

Thumbnail
View/Open
309-65890-Kolmogorova_Larisa_lk15082.pdf (1.943Mb)
Author
Kolmogorova, Larisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Organizāciju “Raunas Dārzs” un “Fat Cat” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt organizāciju mārketinga komunikāciju sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, salīdzināt un novērtēt organizāciju veikumus, kā arī izstrādāt ieteikumus citām organizācijām. Teorijas daļā tiek aplūkota kas ir organizācijas, mārketinga būtība un komunikācija, sociālie mediji un to veidi, detalizētāk iepriekš minētie sociālie tīkli, sociālo mediju mārketings, kā arī patērētāju uzvedība. Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka sociālie mediji var kalpot kā vienīgais kanāls mārketinga komunikācijas nolūkos, jo to funkcijas un iespējas palīdz sasniegt visus organizāciju nostādītos mērķus. Organizācijas ar sociālajiem medijiem var veicināt atpazīstamību, pārdošanas apjoma augšanu, piesaistīt jaunus klientus, kā arī veicināt atgriezenisko saiti.
 
The bachelor thesis “Marketing communication analysis of organizations "Raunas Dārzs" and "Fat Cat" in social media “Facebook” and “Instagram”” objective is to research and analyse organizations marketing communication in social media “Facebook” and “Instagram”, compare and evaluate performance of both organizations, and develop recommendations for other organizations. Theoretical part of the thesis consists of nature of organization, marketing and its communication, social media and its types, description of “Facebook” and “Instagram”, social media marketing and consumer behaviour. The research results suggest that social media can serve as the only channel for marketing communication purposes, as their functions and capabilities help to achieve all the goals set by the organization. Organizations with social media can promote visibility, sales growth, attract new customers, and promote feedback.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39391
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV