Pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķu atspoguļojums to informatīvo izdevumu saturā
Author
Bērziņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķu atspoguļojums to informatīvo izdevumu saturā”. Darba mērķis ir noskaidrot pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķu atspoguļojumu to informatīvo izdevumu saturā. Darbā ir teorētiskās nodaļas par sabiedriskajām attiecībām, kas ietver sabiedrisko attiecību skaidrojumu, tās mērķus, uzdevumus, instrumentus, kā arī sadarbību ar medijiem, teorētiskā daļa par sabiedrisko attiecību specifiku pašvaldībā un nodaļa par informatīvajiem izdevumiem. Metodoloģijas daļa ir par intervijām, aptauju, kontentanalīzi un sekundāro datu analīzi, kā arī ir pētnieciskā daļa, kurā aprakstīti un analizēti pētījumā iegūtie dati. Galvenais secinājums - viens no nozīmīgākajiem pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķiem ir informēt savus iedzīvotājus, kas tiek pierādīts analīzes rezultātā, tomēr pašvaldību mērķis ir arī veidot pozitīvu tēlu, informatīvajos izdevumos publicējot tikai pozitīvu informāciju, veidojot iedzīvotāju priekšstatu par pašvaldību kopumā, kā arī par konkrētiem pašvaldību pārstāvjiem. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, pašvaldība, informatīvie izdevumi, sabiedrisko attiecību mērķi. The theme of this bachelor paper is “Reflection of municipality public relations goals in the content of newsletters”. The aim of this study is to find out how the goals of municipality public relations are reflected in the content of their informative publications. The thesis features theoretical chapters on public relations, which include an explanation of what public relations is, its goals, tasks, tools, and cooperation with the media, a theoretical chapter about the specifics of municipality public relations and a chapter on informative publications. The methodology features interviews, surveys, content analysis and analysis of secondary data, as well as a research chapter describing and analyzing the data obtained in the study. The main conclusion is that one of the most important goals of municipality public relations is to inform inhabitants, which is also proved in the analysis, however, the aim of municipalities is also to create a positive image by publishing only positive information in the newsletters, creating a public opinion about the municipality as a whole, as well as on specific representatives of the municipality. Keywords: public relations, municipality, newslwtter, public relation goals.