Martina Heidegera filosofijā balstītas eksistenciālās izglītības iespējamības aplūkojums
Author
Gaņģis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Vēstures un filozofijas fakultāte
Advisor
Bičevskis, Raivis
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba ‘’ Martina Heidegera filosofijā balstītas eksistenciālās izglītības iespējamības aplūkojums’’ galvenais mērķis ir mērķis ir aplūkot, ko tieši Martina Heidegera filosofija var sniegt jau pastāvošās eksistenciālās izglītības tradīcijas pilnveidei un skaidrošanai. Darbā tiks aplūkots, kā Heidegera uzskati ir saistāmi ar jau pastāvošo tradīciju, ko viņš var sniegt papildus un kas paliek neizteikts. Darba noslēgumā tiek secināts, ka, lai gan Heidegera filosofija var sniegt jaunus ieskatus eksistenciālajā izglītībā, tomēr tālākos pētījumos ir nepieciešams piesaistīt arī citus autorus, kuri varētu papildināt Heidegeru. The main aim of the work ‘’Contemplation of the possibility of existential education based on Martin Heidegger’s philosophy’’ is to look at what exactly Martin Heidegger’s philosophy can give for the already existing existential education tradition’s perfection and explanation. In the work, there will regard for how Heidegger’s views can be connected with the already existing tradition, what he can add on to it and what is kept unspoken. In the closing of the work it is concluded that although Heidegger’s philosophy can bring new insights to existential education, nevertheless in future research it is necessary to add other authors, who could add to Heidegger.