Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorMiezīte, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:04:50Z
dc.date.available2018-07-02T01:04:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63840
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39448
dc.description.abstractDarba nosaukums: Bērnu bailes un to novēršanas iespējas pirmsskolas vecumā. Tēmas aktualitāte: Ikviens ir pelnījis dzīvot normālu dzīvi, kas nav piepildīta ar stresu, satraukumiem vai nemiru sevī. Nemitīgas bailes ir tās, kas spēj izraisīt visas šīs emocijas. Strādājot pirmsskolas izglītības iestādē ir novērojams, ka vairākiem bērniem jau ir izveidojušās bailes, kuras traucē viņu ikdienai. Bērnam ir jāpriecājas, jāizbauda bērnība, nevis jāuztraucās par to, kas viņu sagaida tālāk. Pētījuma mērķis - Pētīt pirmsskolas vecuma bērnu baiļu novēršanas iespējas un praktiski tās pārbaudīt. Hipotēze - pirmsskolas vecuma bērnu baiļu novēršana būs sekmīgāka, ja •bērnu nepiespiedīs, bet ļaus pašam pārvarēt savas bailes; •tiks izstrādātas un praksē regulāri un ilgstoši izmantotas rotaļnodarbības bērnu baiļu izpausmju mazināšanai. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas par bailēm un to novēršanas iesējām. 2.Raksturot pirmsskolas vecuma bērnu baiļu izpausmes. 3.Noteikt pirmsskolas vecuma bērnu baiļu rašanās cēloņus. 4.Veikt pētījumu par pirmsskolas vecuma bērnu baiļu novēršanas iespējām pirmsskolā. Pētījuma metodes: Teorētiskās metodes: •Literatūras analīze par bērnu bailēm, to rašanās cēloņiem un novēršanas iespējām Empīriskās metodes: •Vecāku anketēšana •Novērojums •Pedagoģiskā izmēģinājumdarbība •Pedagoģisko situāciju analīze. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem, kā arī ir izmantoi 28 literatūras un avoti.
dc.description.abstractName of the work: Kids fears and prevention options at preschool age. Topicality: Everyone deserves to live a normal life, that isn’t filled with stress, worries or anxiety within. Continuous fear is a factor, which can create all of the negative emotions. While working in preschool it is noticeable, that there are many kids, who have developed a fear that impacts they’re daily life. Kid should be happy and enjoy childhood, instead of being worried about future ahead. Objective of the study - Explore preschool aged kids fear prevention options, implement them in life. Hypothesis - Preschool aged kid fear prevention will be successful, if •Child will not be forced, but he will learn to overcome his own fear •Practically tested nursery plays will be developed to reduce fear in child. Study tasks: 1.Analyse pedagogy and psychology scientist theory about fear and its prevention options. 2.Characterise fear in preschool aged kids. 3.Determinate preschool aged kid fear appearance reasons. 4.Make reserch about preschool aged children fear prevention options. Study methods: Theoretical methods: •Literature analysis of fear in kids, causes of occurrence and prevention options. Empirical methods: •Parent questionnaires •Observations •Pedagogical trail operation •Pedagogical situation alalysis. Work contains introduction, 2 chapters, 8 subchapters, conclusions and 28 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbailes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectemocijas
dc.subjectbērns
dc.subjectfobijas
dc.titleBērnu bailes un to novēršanas iespējas pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeChildren's fears and ways to prevent them in Pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record