Show simple item record

dc.contributor.advisorČernova, Emīlija
dc.contributor.authorLavrinoviča, Inna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:04:55Z
dc.date.available2018-07-02T01:04:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63869
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39452
dc.description.abstractInnas Lavrinovičas kvalifikācijas darba temats ir “Tēlotājdarbība 5 gadīga bērna radošo spēju attīstībai”. Pētījuma hipotēze: bērnu radošās spējas attīstās veiksmīgi, ja tēlotājdarbībā veicināt iztēles attīstību, emocionāli – estētisko uztveri, stimulēt izziņas darbību. Pētījuma mērķis: izpētīt piecgadīga bērna radošo spēju veidošanās iespējas tēlotājdarbībā. Teorētiskajā daļā tiek aplūkotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par tēlotājdarbību bērna radošo spēju attīstībai. Pirmā pētījuma daļa ietver šādus aspektus: jēdziena “radošums”, “kreativitāte” un “radošās spējas” būtība, tēlotājdarbība piecgadīga bērna attīstībā, bērna radošas darbības aktivizēšanas iespējas. Empīriskās daļās saturs balstās uz praktisku pētījumu, kurā piedalījās Rīgas X. pirmsskolas izglītības iestādes 10 piecgadīgie bērni. Aprakstītas testu metodikas un to rezultāti dažādos pētījuma etapos. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām, 55 lapaspusēm, 7 attēliem, 4 tabulām, 37 izmantotiem informācijas avotiem, 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Tēlotājdarbība, radošums, radošās spējas, piecgadīga bērna attīstība, zīmēšana, veidošana, aplicēšana.
dc.description.abstractThe theme of this qualifying work, written by Inna Lavrinovicha, is “Visual activity for the development of creative skills of 5 years old children”. The hypothesis of the work: creative skills of children develop successfully, if imagination, emotionally-aesthetic perception, stimulation of cognitive activity will be promoted in visual activity. The aim of the work: to explore the development of creative abilities of 5 years old children through visual activity. The theoretical part deals with the pedagogy and psychology scientists' knowledge of visual activity for the development of creative skills of children. The first part of the work includes the following aspects: the essence of the concepts “creative work”, “creativity” and “ creative skills”, visual activity as part of the development process of 5 years old children, opportunities for activating a child's creative activity. The content of the empirical part is based on a practical study involving 10 five year-old children of the Riga X. pre-school educational institution. The description of test methods and their results at different stages of the research are described. Qualification work consists of 2 parts, 55 pages, 7 pictures, 4 tables, 37 sources of information, 2 annexes Key words: visual activity, creative work, creative skills, five year old child development, drawing, creation, applique' work
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectTēlotājdarbība
dc.subjectradošums
dc.subjectpiecgadīga bērna attīstība
dc.subjectradošās spējas
dc.subjectzīmēšana
dc.titleTēlotājdarbība 5 gadīga bērna radošo spēju attīstībai
dc.title.alternativeVisual activity for the development of creative skills of 5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record