Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorMālkalne, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:20Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64531
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39498
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir pētīt Valdorfpedagoģijas pamatprincipu ieviešanu un realizēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Diplomdarba hipotēze: Valdorfpedagoģijas pamatprincipu ieviešana praksē norit sekmīgāk, ja pedagogs: - pārzina pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības un tās sekmējošos nosacījumus; - regulāri praksē izmanto Valdorfpedagoģijas galvenos pamatprincipus; - katram bērnam sniedz vajadzīgo individuālo pieeju, izprotot viņa personību, sniedzot mīlestību un pacietību. Darbā tiek analizēta teorētiskā literatūra par Valdorfpedagoģiju un pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām. Izzināti pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi, lai Valdorfpedagoģijas pamatprincipi sekmīgi ieviestos, veikts pētījums, apkopoti un analizēti tā rezultāti. Pētījumā izstrādāti priekšlikumi valdorfpedagoģijas principu ieviešanai un īstenošanai pirmsskolas pedagoģijas praksē Diplomdarbs sastāv no 50 lpp. Darbā izmantoti 23 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to research how the basic principles of Waldorf pedagogy are introduced and disclosed in Preschool. Graduation hypothesis: implementation of the basic principles of Waldorf pedagogy in practice is more successful when a teacher: - is aware of preschool-aged children developmental patterns and development affecting factors; - regularly uses the basic principles of Waldorf pedagogy in practice; - provides individual approach for each child, understands child's personality and shares the love and patience. The paper analyzes theoretical literature of Waldorf pedagogy and developmental patterns of preschool-age children. It investigates educational - psychological conditions for the successful implementation of the basic principles of Waldorf pedagogy. Research has been done and the results are summarized and analyzed. In conclusion the complex of tasks is described with basic points highlighted for the implementation of the principles in practice. The paper consists of 50 p. 23 literature review sources has been used in the paper.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectValdorfpedagoģija
dc.subjectValdorfbērnudārzs
dc.subjectValdorfpedagoģijas pamatprincipi
dc.subjectAtdarināšana
dc.subjectRitms
dc.titleValdorfpedagoģijas pamatprincipu īstenošana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeImplementation of the basic principles of Waldorf Education in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record